x-convict Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 jeg vurderer fx5900 ULTRA, men jeg er ikke sikker på hvilken produsent jeg skal kjøpe fra, gainward sine er desidert dyrest, men msi og aOpen har det samme kortet til en litt billigere pris, hvilken bør jeg kjøpe? er det samme kvalitet, støynivå , ytelse eller er det dyreste alltid best?? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hvis jeg var deg ville jeg ikke kjøpt fx 5900 i det hele tatt, ville ha kjøpt sapphire 9800 pro, men viss du skal velge utav de to ville jeg valgt gainward, det er kvalitet foran kvantitet hvis du fårstår hva jeg mener Lenke til kommentar
Orak Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 vær så snill og post på riktig del av forumet.. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Gainward sitt innholder også Firewire kort og lydkort med i pakken så det spørs om du trenger dette.. -P- Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 jeg vurderer fx5900 ULTRA, men jeg er ikke sikker på hvilken produsent jeg skal kjøpe fra, gainward sine er desidert dyrest, men msi og aOpen har det samme kortet til en litt billigere pris, hvilken bør jeg kjøpe? er det samme kvalitet, støynivå , ytelse eller er det dyreste alltid best?? Når man skal bruke så mye penger på hardware er det like greit å slenge litt ektra på. Gainwind har laget bra skjermkort hele tiden og minne bør vøre bedre på Gainwind en hos MSI og Aopen. Du for også med lyd og fireware. Vis du ikke trenger dette kan du jo alltid selge de. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Vurderer et fx5900 kort jeg og, men tror jeg da gåt for Asus sitt, for jeg er ikke spesielt interessert i å betale 800kr ekstra for noe jeg ikke har bruk for. Men Gainward lager jo gode kort, men hvis de kunne prøvd å lage en pakke med liten bundle eller bulk så de kunne blitt litt billigere så hadde jo det vært toppen. Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Gainward lager de desidert beste og absolutt kuleste FX kortene!!! Ikke kjøp ATI 9800Pro da denne yter dårligere (ifølge Tom's Hardware). Egentlig vil jeg anbefale deg å vente til høsten, for da kommer det flere grafikk-brikker fra både nVidia og ATI. (NV40 og R400) Lenke til kommentar
GA Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Men toms hardware sier alltid at NVIDIAs kort yter best, selv om alle andre tester som er gjort motbeviser dette... Virker som en eller annen litt småsuspekt avtale der... :x Og det er ikke bra! Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Tom´s har fått mye bråk i det siste for mye rare og suspekte avaler de har hatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå