Gå til innhold

fx 5900 ULTRA

Anbefalte innlegg

jeg vurderer fx5900 ULTRA, men jeg er ikke sikker på hvilken produsent jeg skal kjøpe fra, gainward sine er desidert dyrest, men msi og aOpen har det samme kortet til en litt billigere pris, hvilken bør jeg kjøpe? er det samme kvalitet, støynivå , ytelse eller er det dyreste alltid best?? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg vurderer fx5900 ULTRA, men jeg er ikke sikker på hvilken produsent jeg skal kjøpe fra, gainward sine er desidert dyrest, men msi og aOpen har det samme kortet til en litt billigere pris, hvilken bør jeg kjøpe? er det samme kvalitet, støynivå , ytelse eller er det dyreste alltid best?? :shrug:

Når man skal bruke så mye penger på hardware er det like greit å slenge litt ektra på. Gainwind har laget bra skjermkort hele tiden og minne bør vøre bedre på Gainwind en hos MSI og Aopen. Du for også med lyd og fireware. Vis du ikke trenger dette kan du jo alltid selge de.

Lenke til kommentar

Vurderer et fx5900 kort jeg og, men tror jeg da gåt for Asus sitt, for jeg er ikke spesielt interessert i å betale 800kr ekstra for noe jeg ikke har bruk for.

Men Gainward lager jo gode kort, men hvis de kunne prøvd å lage en pakke med liten bundle eller bulk så de kunne blitt litt billigere så hadde jo det vært toppen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Gainward lager de desidert beste og absolutt kuleste FX kortene!!! Ikke kjøp ATI 9800Pro da denne yter dårligere (ifølge Tom's Hardware).

Egentlig vil jeg anbefale deg å vente til høsten, for da kommer det flere grafikk-brikker fra både nVidia og ATI. (NV40 og R400)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...