Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Noen som har tatt EKG?


Gjest ekg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må kle av deg på overkroppen, samt sokkene (evt. drar de bare sokkene ned). Så får du noen "klisterlapper" festet rundt på brystet, på armleddene og anklene. Det tar bare noen få minutter, så er det ferdig, og du kjenner ikke noe vondt eller ubehag. Jeg har tatt EKG nesten årlig hele mitt liv. :)

Endret av Tabris
Lenke til kommentar

Ikke skummelt. Du må ha noen følere på brystet som festes med noen klebelige greier. Nesten som dobbeltsidig tape. Skal du ligge med det over natten?

Nei skal bare på en lege time.

Lenke til kommentar

Du må kle av deg på overkroppen, samt sokkene (evt. drar de bare sokkene ned). Så får du noen "klisterlapper" festet rundt på brystet, på armleddene og anklene. Det tar bare noen få minutter, så er det ferdig, og du kjenner ikke noe vondt eller ubehag. Jeg har tatt EKG nesten årlig hele mitt liv. :)

Fint, men jeg gruer meg likevel, jeg er spesielt redd for å få stå mens jeg ligger der :S ,hater lege timer.

Lenke til kommentar

Om du er i puberteten er det helt normalt å få "stå" i tide og utide. :p

Det er profesjonelle folk med taushetsplikt, så det er nok ikke noe å uroe seg selv om det kan føles litt flaut der og da. :)

 

Har selv tatt EKG. Det er helt ufarlig. Ingen sprøyter eller noe inne i bildet, bare klistremerker med ledninger som de fester rundt om på kroppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...