RBW Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Dette er siste kvelden på TG og enkelte har allerede pakket sammen og reist. Les mer Lenke til kommentar
privinius Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Typisk at vi ble utsatt for grov vold RETT før bildet. x( Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Typisk at vi ble utsatt for grov vold RETT før bildet. x( Hæ? xD Nei, fikk det ikke med meg jeg heller :-P Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Dam it Privinius, jeg ville telle sauer... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg fikk aldri med meg når bildet skulle tas Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 *Sukk* Det blir litt trist å reise heim. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Typisk at vi ble utsatt for grov vold RETT før bildet. x( Hæ? xD Nei, fikk det ikke med meg jeg heller :-P Hamti ble overfalt i Hamar sentrum, så vi måtte stå der og forklare mye ogsånt. : p Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Typisk at vi ble utsatt for grov vold RETT før bildet. x( Hæ? xD Nei, fikk det ikke med meg jeg heller :-P Hamti ble overfalt i Hamar sentrum, så vi måtte stå der og forklare mye ogsånt. : p Han ser ikke ut til å bry seg så mye, han var ikke troverdig når han fortalte det til meg på msn. Lenke til kommentar
RoyInge90 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Lurer på, er det flere som bruker Firefox som ikke får opp bildene? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Dere burde adde tags på det gruppebildet Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det er noen tags på bildet som ble postet i tråden om HW-rekka. Ser egentlig ingen grunn til å poste det i artikkelen. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Typisk at jeg skulle glemme hele gruppebilde tingen. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg lurer litt på om de klarte å sette ny rekord i forbruk på nettlinja de hadde i år. har kun sett at de har klart å bruke 8~ gbit/s og det var for noen dager siden. Har noen info om maks forbruk? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Uff, jeg dro hjem halv seks så fikk ikke vært med på bildet *snufs* Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Så masse fine folk. Glad jeg husket å holde inn magen, altså. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Tror Sindre forvekslet gruppebildet med sesjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå