Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan er sexlivet til en singel student?


T.O.E

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest_student

synes ikke det var så værst jeg, hadde meg med 8 forskjellige damer første halvåret som student. så fikk jeg meg dame. anonym fordi jeg har mange venner på forumet.

Lenke til kommentar
Gjest anonym:)

poster som anynom pga jeg ikke vil bli gjenkjent.

 

har pr dags dato 2 puleveninner.

lider absolutt ingen nød.

hvis jeg vil få meg noe trenger jeg bare sende en mld.

Lenke til kommentar
Gjest runkekongen

Sykt bra! Denne tiden man skal riste av seg før man blir seriøs. 6 damer forrige semester, et par ONS og noen man jokka litt lenger på. Har absolutt ikke lyst på dame, nyter denne tiden med alkohol og damer, studiene? oi, eksamen snart! må lese!

Lenke til kommentar
Gjest runkekongen

Rart alle som har "hatt" seg er redde for å poste fra sine ordentlige brukere.

 

har ingen registrert profil. men er hvertfall liten vits å skulle lyve om slikt som anonym. hva tjener man på det? tror single studenter koser seg, det gjør hvertfall jeg!:)

Lenke til kommentar

Var singel student 1 av 3 år under utdanningen min. Var ingen mangelvare på sex, men ikke like fast som de 2 av 3 årene jeg hadde kjæreste. Var dog flere forskjellige sexpartner, og ofte sex i forbindelse med helg, fest, besøk osv. Ingenting å klage over, men jeg foretrekker heller et stabilt sexliv i et forhold.

 

Så svaret på spørsmålet ditt er vel at sexlivet som singel student var bra for min del.

Lenke til kommentar
Gjest player

Kommer jo helt ann på personen..

Hvis man vil og har utseende/selvtillitten til det kan det være veldig bra!

 

Har hatt 2 sex partnere hittil i år, og hatt flere "fuckfriend" tilbud som jeg har takka nei til.. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...