T.O.E Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hei! Ja, som sagt, hvordan er sexlivet til en singel student? Jeg veit nok at det varierer, men hvordan er det med dere, eller noen dere kjenner? Takker for svar. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det var jomfruelig. Glad jeg slutta å være student Lenke til kommentar
Gjest gjest_student Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 synes ikke det var så værst jeg, hadde meg med 8 forskjellige damer første halvåret som student. så fikk jeg meg dame. anonym fordi jeg har mange venner på forumet. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det er hvertfall ikke som American Pie-filmene viss du tror det, ganske så nøytralt. Sånn innimellom men ikke hver dag Lenke til kommentar
Gjest anonym:) Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 poster som anynom pga jeg ikke vil bli gjenkjent. har pr dags dato 2 puleveninner. lider absolutt ingen nød. hvis jeg vil få meg noe trenger jeg bare sende en mld. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Digg i helgene, men kan bli kjedlig mitt i veka Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Heller labert som singel, glad jeg ikke er det ^^ Lenke til kommentar
Gjest runkekongen Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Sykt bra! Denne tiden man skal riste av seg før man blir seriøs. 6 damer forrige semester, et par ONS og noen man jokka litt lenger på. Har absolutt ikke lyst på dame, nyter denne tiden med alkohol og damer, studiene? oi, eksamen snart! må lese! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Glemmer studiene selv, men det er pga. overdreven festing. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Rart alle som har "hatt" seg er redde for å poste fra sine ordentlige brukere. Lenke til kommentar
Gjest runkekongen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Rart alle som har "hatt" seg er redde for å poste fra sine ordentlige brukere. har ingen registrert profil. men er hvertfall liten vits å skulle lyve om slikt som anonym. hva tjener man på det? tror single studenter koser seg, det gjør hvertfall jeg! Lenke til kommentar
Mez Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Var singel student 1 av 3 år under utdanningen min. Var ingen mangelvare på sex, men ikke like fast som de 2 av 3 årene jeg hadde kjæreste. Var dog flere forskjellige sexpartner, og ofte sex i forbindelse med helg, fest, besøk osv. Ingenting å klage over, men jeg foretrekker heller et stabilt sexliv i et forhold. Så svaret på spørsmålet ditt er vel at sexlivet som singel student var bra for min del. Lenke til kommentar
Gjest player Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kommer jo helt ann på personen.. Hvis man vil og har utseende/selvtillitten til det kan det være veldig bra! Har hatt 2 sex partnere hittil i år, og hatt flere "fuckfriend" tilbud som jeg har takka nei til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg