krimol Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hei! Har en caravelle 91 modell, med motoren bake. Det jeg lurer på er om det er lov og dekke over motorrommet med ei treplate som jeg skrur fast i karrosseriet. Er det lovelig? Må et bord i russebilen skruest fast i karosseriet, eller holder det og feste det i ei plate som er skrudd fast i karosseriet? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 plate over motoren? har du tenkt på varmeutviklingen? hva om den tar fyr? hmm ikke lurt. skru fast i karroseriet kan du sikkert. men nå vet jeg ikke helt hva du mener med "karroseriet" da? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Han tenker nok og skru fast en plate over motorluken på en slik T3, mener og huske det er en slik luke i metall bak i varerommet. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvorfor skal det ikke være lovlig? Bare husk å alltid ha med stjerneskru i tilfelle onkel blå vil ta seg en titt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå