Plankehaug Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ja, som tittelen sier. Når regnes en moped som veteran? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Regner med det er same som på bil, 30 år. Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Oja, siden pappa mener det er 25 år. Anyone else? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Både bil og mc er 30 år, ser ikke noen grunn til at moped skal være noe annet.. Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Nei, det var det jeg også tenkte. Det er bare faren min som mener det er 25 år på moped/MC. Så da skal jeg gå å si det til han. Lenke til kommentar
Sponto Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Veteran motorsykkel fordeler ved å eie eventuelt importere får du når sykkel'n er fylt 20 år og ikke 30 år som tidligere, endringen ble gjort 1. juli 2019 … En annen avgiftsreduksjon regjeringspartiene ble enige om i Granavolden-plattformen, gjelder engangsavgiften for import av kjøretøy som er over 20 år gamle. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Er dette klipp og lim fra en kilde? Da er det naturlig å angi kilden og fjerne tekstformatteringen. Siste innlegg i tråden var dessuten i 2010, det var unødvendig å poste i den, spesielt informasjon som ikke sier noe som helst om veteranmopeder som var trådens tema. Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Den er å anse som veteran når den er 30 år gammel, men avgiftsmessig ved import behandles den som veteran allerede fra den er 20 år gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå