toazty Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 har leita litt rundt etter svar på om det er rød dag deler av dagen... men på lovdata så fant jeg ikke noe særlig.. trodde kanskje det stod noe slikt i arbeidsmiljøloven.. men ser ikke noe... nå er jeg interessert i hva som står i arbeidsmiljøloven IKKE i tariffer eller noe slikt. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Nei, det er vel ikkje helligdag i dag, mao vanlege betingelsar. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Står ingenting om ekstra lønn på påskeaften i min tariff, så neppe. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det står det i veldig mange tariffavtaler, men ikke i arbeidsmiljøloven, som trådstarter spør etter. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 merkelig at det ikke er rød dag , eller iallefall rød dag etter et visst klokkeslett. stort sprik fra arbeidsmiljøloven og tariffen i helsevesenet, noen får ingenting ekstra og noen får 100 - 150% hele dagen.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Klart det er stort sprik mellom AML og tariffen. I Norge har vi i størst mulig grad avtalefrihet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå