Gåvekk123 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hei Har et problem med min rc bil. Når jeg starter den gir den full gass. Noen ganger når jeg klemmer gassen i bånn med fjernkontrollen roer den seg ned igjen. Kan det være noe med instillingen fjernkontrollen? http://rchobaohyper7fjernkontroll.piczo.com/?cr=6 Kjører Hobao hyper 7 Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 hmm du slår på Fjernkontrolloen før bilen!? Om du ikke gjør det er det mulig bilen tar inn et annet signal, og vil derfor gi full gass! -Lennz- Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Har også prøvd å skru på fjernkontrollen etter rc bilen, men får samme resultat. noen ganger så gir den full gass og like etterpå stopper den Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Mulig det er noe galt med reciveren! Jeg fikk et problem med min rc bil nå nettop og jeg sendte inn en mail ti Rcbutikken.no å spurte om de hadde noen peiling om hva som kunne være galt! etter 5 minutter hadde jeg fått svar tilbake...Er ikke dumt å spørre der! -Lennz- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå