billywillie Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hei, har etter noen ukers trening kommet godt i gang med programmet og lært og bruke det ganske bra. Så i går var det bråstopp. Alle videoer i både prewiew vinduet og på tidslinja er kølsvarte. Lyden funker. Har lest på vegas forumet og prøvd noen tips uten resultater. Prøvde så systemgjenoppretting, sletting og ny installasjon uten resultat. Forresten tekstbokser og mt2ts på tidslinja blir ikke svarte. Har filer i 2 format, mt2s og mov. Har kanskje en mistanke om oppdatering av quicktime og jawa, (gjorde det i går formiddag) men da burde vel systemgjenopprettinga ha ordnet opp i dette. Kjører win7 64bit og Vegas8.0 pro. Hvis det er noen som har peiling setter jeg pris på tips Lenke til kommentar
duckyduck Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Dette virket merkelig. Skjekk instillingene på prosjektet at det er i PAL osv. Har du skjekket om du kan redigere MPG-filer? Endret 6. april 2010 av duckyduck Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Da har jeg funnet løsningen. Virker som om apple bevisst saboterer mickrosoft. Etter litt googling fant jeg ut at etter den siste quicktime oppdateringen så skjer dette. Avinstalerte hele quicktimedriten og la inn quicktimealternative. Nå funker alt som det skal igjen. Sist jeg prøvde safari webleseren fra apple og oppdaterte den så ville ikke vista starte! Rart at ikke mickrosoft saksøker apple slik de holder på. Jeg er i hvert blitt såpass sur at jeg ikke skal ha noe apple produkt i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå