Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

deppa over falsk anklage


Gjest Ragnar

Anbefalte innlegg

Gjest Ragnar

For 5 mnd siden mottok jeg en ondsinnet anmeldelse mot meg i det jeg ikke kan skjønne kan være noe annet enn et forsøk på å fraskrive seg eget ansvar eller for å legge sin egen dårlige samvittighet over på andre. Dama viste seg å være gift fra før, men ble med meg hjem etter en fuktig bytur. Vi hadde det egentlig veldig hyggelig hele natta så anmeldelsen kom som et sinnsykt sjokk på meg. Jeg ble heldigvis trodd og hun virket nok ganske lite troværdig så saken ble kjappt henlagt.

Har blitt jævlig deppa over å ha blitt utsatt for en slik urett.Og det gnager og sliter på meg. Jobber som vekter til vanlig og der skal jeg liksom være glad og serviceinnstilt... Noen råd..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

overgrep/voldtekt anntar jeg? Gubben hennes fant det ut, hun angrer og forsøker å redde skinnet sitt.

 

Noe alla dama som tatoverte 50 stjerner i ansiktet, faren klikket, hu angret og skyldte på at det ble gjort mot hennes vilje.

 

Ragnar, du vet selv hva som skjedde og ikke. Ikke la kvinnemennesket få dra deg ned bare fordi hun ikke kan stå for sine handlinger. Om saken ble henlagt så får det jo ingen rettslige konsekvenser for deg?

Endret av semtex
Lenke til kommentar
Gjest Ragnar

Kva har du blitt anmeldt for?

Våltekkt . Dama bad meg til og med på kino dagen etter og den meldinga tok jeg heldigvis vare på og gjorde nok at saken ble henlagt så fort.

Lenke til kommentar
Gjest Ragnar

overgrep/voldtekt anntar jeg? Gubben hennes fant det ut, hun angrer og forsøker å redde skinnet sitt.

 

Noe alla dama som tatoverte 50 stjerner i ansiktet, faren klikket, hu angret og skyldte på at det ble gjort mot hennes vilje.

 

Ragnar, du vet selv hva som skjedde og ikke. Ikke la kvinnemennesket få dra deg ned bare fordi hun ikke kan stå for sine handlinger. Om saken ble henlagt så får det jo ingen rettslige konsekvenser for deg?

Det er uansett vondt å bli anklaget å merka for sånt på falske premisser. Jeg må dessuten oppgi om jeg har blitt anmellt for noe ved søking på nye vekterjobber. Det er ubeskrivelig frustrerende og ødelegger fremtdislykken min totalt.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at en hvilken som helst fremtidig arbeidsgiver vil se på dette som en grei sak. Ihvertfall en arbeidsgiver med et snev av fornuft og profesjonalitet.

 

 

Du vet hva som har skjedd og du vet hva som er rett. Hvis det er til trøst så har hun det garantert mye jævligere enn det du har nå.

 

Prater du med venner/familie om dette?

Lenke til kommentar

Høres mest av alt ut som hun ble ferska og prøver å legge skylda over på deg for å redde seg selv og det forholdet hun allerede hadde. Virker mest av alt som en kynisk, uansvarlig og tankeløst oppførsel for å sno seg ut av en situasjon som hun selv skapte.

 

Du kan vel anta at hun manglet noe i forholdet sitt som hun så i deg og dermed utnyttet det til sin fordel i håp om ikke å bli avslørt, men så ble hun det alikevel og så startet jakten på en skyldebukk i.o.m at hun ville redde forholdet sitt.

 

Det er bare å se på det som en erfaring og legge det bak seg. Noen mennesker bare er sånn og klarer å lage mental oppvask for andre. Da er det bare å sende den mentalt i retur uten returrett hvis du har ditt på det tørre.

 

Det kan også være at hun ikke er klar over hvordan du har det nå og at en diskre samtale med henne kan rydde opp i saken, men det fordrer at hun har utviklet seg en smule og er klar til å ta ansvar for sine handlinger. Du kan vel anta at hun også ikke har det så enkelt, og respekten fra partneren kommer vel neppe heller til å bli gjenvunnet med det første.

Lenke til kommentar
Gjest Maria

Jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at en hvilken som helst fremtidig arbeidsgiver vil se på dette som en grei sak. Ihvertfall en arbeidsgiver med et snev av fornuft og profesjonalitet.

 

 

Du vet hva som har skjedd og du vet hva som er rett. Hvis det er til trøst så har hun det garantert mye jævligere enn det du har nå.

 

Prater du med venner/familie om dette?

 

Er jo hun som har gjort noe klandreverdig her. Kan ikke tenke meg har evnen til å ha det dårlig engang. Da burde hun ihvertfall allerede ha rettet litt på forklaringen sin for å hjelpe deg, spør du meg.

Lenke til kommentar
Gjest Ragnar

Høres mest av alt ut som hun ble ferska og prøver å legge skylda over på deg for å redde seg selv og det forholdet hun allerede hadde. Virker mest av alt som en kynisk, uansvarlig og tankeløst oppførsel for å sno seg ut av en situasjon som hun selv skapte.

 

Du kan vel anta at hun manglet noe i forholdet sitt som hun så i deg og dermed utnyttet det til sin fordel i håp om ikke å bli avslørt, men så ble hun det alikevel og så startet jakten på en skyldebukk i.o.m at hun ville redde forholdet sitt.

 

Det er bare å se på det som en erfaring og legge det bak seg. Noen mennesker bare er sånn og klarer å lage mental oppvask for andre. Da er det bare å sende den mentalt i retur uten returrett hvis du har ditt på det tørre.

 

Det kan også være at hun ikke er klar over hvordan du har det nå og at en diskre samtale med henne kan rydde opp i saken, men det fordrer at hun har utviklet seg en smule og er klar til å ta ansvar for sine handlinger. Du kan vel anta at hun også ikke har det så enkelt, og respekten fra partneren kommer vel neppe heller til å bli gjenvunnet med det første.

Har tenkt tanken selv mange hunre ganger men har blitt rådet å ikke ta kontakt. Hun har vist seg å gjøre høyst merkelige ting før og i verste fall kan det føre til at hun gjentar seg og anklager en for påvirkning av vitne etc. Ikke vil det vel hjelpe meg med tanke på fremtiden heller vel? Tenker på vekterjobben

Lenke til kommentar
Gjest Ragnar

Vekterjobben blir ikke påvirket med mindre du faktisk blir dømt for forholdet. Vil anbefale at du går til motanmeldelse, ikke la henne trekke deg ned.

Vurdert dette hver dag siden men ei advokatdame jeg snakka med sa at slike saker har en tendens å bli henlagt da damer ikke skal frykte motanmeldelser/ represalier ved å anmelde en slik sak. Politisk sak det her desverre.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Javel så blir saken henlagt, ville alikavel anmeldt så ho får seg en støkk!

Angående at saken din ble henlagt, så burde du få den løst, så du blir funnet uskyldig. Ville jeg gjort hvertall.

Lenke til kommentar
Gjest Ragnar

Javel så blir saken henlagt, ville alikavel anmeldt så ho får seg en støkk!

Angående at saken din ble henlagt, så burde du få den løst, så du blir funnet uskyldig. Ville jeg gjort hvertall.

Hva mener du med å få den løst da? Den ble jo henlagt fordi politi mente det ikke var no sak å gå videre med. Er den ikke løst da a. Kan jeg gjøre no mer da?

Lenke til kommentar

Dette er usselt gjort ikke bare mot deg, med mot alle damer og menn som faktisk har blitt voldtatt, hver gang noe lyver om slik blir det vasnkligere for de som faktisk blir utsatt for overgrep å bli trodd, så ikke bare gjorde hun noe ulovlig og umoralsk mot deg, men noe høyst umoralsk ovenfor alle som faktisk har blitt voldtatt

Lenke til kommentar
Gjest Ragnar

Javel så blir saken henlagt, ville alikavel anmeldt så ho får seg en støkk!

Angående at saken din ble henlagt, så burde du få den løst, så du blir funnet uskyldig. Ville jeg gjort hvertall.

Hva mener du med å få den løst da? Den ble jo henlagt fordi politi mente det ikke var no sak å gå videre med. Er den ikke løst da a. Kan jeg gjøre no mer da?

Men er det no mer jeg kan gjøre? Er jeg ikke renvasket med dette da? Dette gir meg grå hår og konstant uro. Uff... Har det ikke lett nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...