Minorhax Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 hei! har en HP dv7 laptop som ikke vil lade. laderen er helt ny, så det er ikke der problemet ligger.. Pc'n fungerer heller ikke uten batteri, så problemet må ligge i ac input. Er det noe som kan fikses hjemme? eller må den inn på rep. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har selvhatt problemer med dette, men det var laderen som det var noe feil med. Desverre kan jeg ikke hejelpe deg med problemet ditt, men om du sender den på rep. glem (bokstaveligtalt) forettningen du kjøpte den i (Elkjøp, Expert etc.) Disse tilbyr deg rep. mot garanti ja, men det tar lang lang tid å få pcen tilbake. Selv rigte jeg til InfoCare, så fikk jeg tilsendt klistrelapp i posten med rep. nummer og ordrenummer som jeg klistret på pakken jeg så puttet pcen i. Fikk pcen tilbake ettet 2 dager. Trust me Good Luck! Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 hei! har en HP dv7 laptop som ikke vil lade. laderen er helt ny, så det er ikke der problemet ligger.. Pc'n fungerer heller ikke uten batteri, så problemet må ligge i ac input. Er det noe som kan fikses hjemme? eller må den inn på rep. Har samme problem. Har du ordna det? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Kjøpte ny lader jeg for 760 kr. Rimelig argh etter hendelsen, men hadde ikke noe annet alternativ en å kjøpe lader ettersom jeg trengte pcen dagen der på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå