Soffelol Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hallo. Jeg skal kjøpe et trommesett snart. Jeg vet hva det skal bestå av, men jeg finner ingen Norske butikker som selger et trommesett som består av akkurat det jeg trenger. Så åssen skal jeg få tak i dette trommesettet og får jeg med hardwaret til trommene når jeg kjøper det?... (Trommesettet på bilde bare med Crash x2, HiHat og Ride.) Ja, jeg er HELT nybegynner med å kjøpe trommesett! Jeg har hatt et digitalt trommesett i 3 år nå. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Riff har i hvert fall noe trommegreier... http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/main.asp?wwwalias=riff&gid=24 Hornaas i Oslo selger også trommer, men ikke på nett... Endret 3. april 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 imerslund (4sound.com) har masse, samme har trommeslager.no. Ellers er det vel vanligst at settene kommer i pakke med 5 trommer, så må du kjøpe til en tam til samt dobbelpedal Lenke til kommentar
Soffelol Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) imerslund (4sound.com) har masse, samme har trommeslager.no. Ellers er det vel vanligst at settene kommer i pakke med 5 trommer, så må du kjøpe til en tam til samt dobbelpedal Men må jeg til produsenten selv for å få en single tam, eller er det noen butikker som selger de for seg selv? Og selger ikke 4sound.com bare til Sverige? Endret 4. april 2010 av Soffelol Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Heh, jeg prøver med 4sound.no isteden Nja blir vel butikkene som bestiller for deg, leveringstid kan variere alt ettersom det finnes på lager i norge eller ikke. Mye penger har du tenkt å bruke da? Lenke til kommentar
Soffelol Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Heh, jeg prøver med 4sound.no isteden Nja blir vel butikkene som bestiller for deg, leveringstid kan variere alt ettersom det finnes på lager i norge eller ikke. Mye penger har du tenkt å bruke da? Opp til 25 tusen, tror jeg. Lenke til kommentar
ElizabethFina Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Du får bare kjøpe et sett som vist på bildet (standard nybegynnersett) også blir du nødt til å kjøpe crashene, riden og dobbelpedalene separat. Prisen vil variere en god del fra hvilket merke du kjøper, men 25.000 holder til veldig god kvalitet på settet, såfremt at du stemmer det ordentlig. Lenke til kommentar
Soffelol Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Men hvis en butikk ikke har et trommesett som jeg virkelig vil ha. Kan jeg få de til å bestille det og selge det til meg fra produsenten? Siden det er ingen butikker i Norge som har akkurat det trommesettet jeg vil ha... Lenke til kommentar
ElizabethFina Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Men hvis en butikk ikke har et trommesett som jeg virkelig vil ha. Kan jeg få de til å bestille det og selge det til meg fra produsenten? Siden det er ingen butikker i Norge som har akkurat det trommesettet jeg vil ha... Det vet jeg ingenting om, det må du nesten høre med din lokale instrumentbutikk om. Men jeg tror ikke de har et ferdigsett som ligner på din forespørsel, så jeg vil heller anbefale å bare kjøpe tingene separat. Skal fungere veldig fint, det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå