zlav Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 noen som kan vise meg vei til en butikk der man kan kjøpe slik liten maskin som lager en lyd som myggen hater idag versåsnill jeg dauer av myggen her Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Det er jo bare å bruke masse mygg olje eller sånt fluepapir ting. Modern har noe blått lys hos seg som holder de jævlene borte Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Fint tema... sliter med det samme, men bruker myggspray. Det hjelper! Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Flytt til oslo sentrum. Der er det lite mygg. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Flytt til oslo sentrum. Der er det lite mygg. Si ikke det. Like før jeg sovnet måtte jeg "til aksjon". Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 noen som kan vise meg vei til en butikk der man kan kjøpe slik liten maskin som lager en lyd som myggen hater idag versåsnill jeg dauer av myggen her Hørt om røkelse? Det funket for meg i spania. Vet ikke hvor man får kjøpt det da. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Myggspray lukter VONDT! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Myggspray, Deo, ikke stort forskjell der nei, eller... Lenke til kommentar
zlav Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 hvem giddervell og ha illeluktende og våt spray/kremer på seg når man kan kjøpe den lyd saken? herregud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå