Laserbeam Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kommentartråd for https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1218005 Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Veldig kult prosjekt. Minner meg om et hovedprosjekt jeg har sett før. Hvordan er det med Java på slike små systemer egentlig? Finnes det en JVM implementasjon for slike systemer? Det forrige prosjektet jeg så var koda i rein C. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Spennende prosjekt. Dette må eg følge med på! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Spennende! Ønsker å gjøre noe lignende selv ! := Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Om SBC'n: Fully functional single board computer running Linux with Java and C libraries. You can compile your own programs or customize the OS, and run it on the onboard memory. Når jeg først startet å lære meg å programmere til phidgets, så brukte jeg C, siden jeg utvikla med Linux. Jeg har også noe erfaring med C#, og siden Java har ganske lik syntax som C#. Så jeg lærte meg heller Java. Og hvis noen lurte så skal jeg selvsagt bruke OOP. Java fungerer strålende, og jeg har faktisk tjent penger på et lite programmingsprosjekt jeg hadde med phidgets for rundt 2 uker siden. Og han jeg lagde programmet for, var fornøyd. Endret 3. april 2010 av Gnålern Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Skal få bestilt delene i morgen. Og jeg fant også ut at jeg ikke har nok penger til SBC foreløpelig. Så den må vente litt. Så skal bruke den 2.5kg laptopen min istedet. Får bare håpe at DC-motorene er sterke nok da. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Oppdatering: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1218005&st=0&p=15498489entry15498489 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå