xdxdxd_hola_amigo Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Commando er så sykt noobish! Bytt det ut med Ninja, som også er mye bedre hvis du har tenkt til å bruke våpenet ditt... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Bytter litt imellom de to. Avhenger også av hvilken game-mode jeg spiller. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Ninja er for å bevege seg, Commando er for å teleportere. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 UMP45 Silencer scavenger Stopping power Ninja Jepp det stemmer. Når du irriterer deg grønn over at du har blitt tatt av claymoren til den samme typen 3-4ganger. Da er det nok jeg som står bak det. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har laget en ny class nå, ble lei av den typiske Marathon, Lightweight og Ninja classen. UMP45 /FMJ Desert Eagle /Tac Knife Perk 1: Sleight of Hand Pro Perk 2: Stopping Power Pro Perk 3: Steady Aim Pro Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Har laget en ny class nå, ble lei av den typiske Marathon, Lightweight og Ninja classen. UMP45 /FMJ Desert Eagle /Tac Knife Perk 1: Sleight of Hand Pro Perk 2: Stopping Power Pro Perk 3: Steady Aim Pro Jepp den bruker jeg nå. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Her er min nye classe. Altså Runner Ump45/silencer usp.45/tac knife PERK 1: marathon PRO PERK 2: light waigting PRO PERK 3: Commando PRO Måtte bruke denne litt for å få commando emblemet. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 USP akimbo er raskere til å knife enn USP tac knife Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 USP akimbo er raskere til å knife enn USP tac knife Huh? Kor har du det ifrå? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Endelig funnet en ny brukbar class som jeg kjører når jeg spiller Search på cod4. Primary: MP5 w/ Silencer Secondary: Gold Desert Eagle Equipment: Frag Special Grenade: Stun Grenade Tier 1: Bombsquad Tier 2: Stopping Power Tier 3: Dead Silence Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 USP akimbo er raskere til å knife enn USP tac knife Huh? Kor har du det ifrå? Almenn vitenskap Prøv det Det er en glitch Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 USP akimbo er raskere til å knife enn USP tac knife Ja det er det. Men jeg brukte tac. Fordi når jeg har akimbo så blir jeg frista til å skyte. Så jeg BRUKTE tac. Brukte bare denne classen for å få commando emblemet. Men takk for tipset. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Nå har jeg funnet meg en ny classe P90 rapid fire/silencer. Secerandy:usp45 tac. equipent:claymore. PERK 1:skavanger PRO. PERK 2:danger close PRO. PERK 3:steady aim PRO. Bruker denne til counter claymore. Jeg digger denne på HQ PRO på trailer park Får plenti med multikill! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Nå har jeg funnet meg en ny classe P90 rapid fire/silencer. Secerandy:usp45 tac. equipent:claymore. PERK 1:skavanger PRO. PERK 2:danger close PRO. PERK 3:steady aim PRO. Bruker denne til counter claymore. Jeg digger denne på HQ PRO på trailer park Får plenti med multikill! Hva er poenget med danger close? Og RP fungerer sykt dårlig på det våpenet som får masse recoil. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Nå har jeg funnet meg en ny classe P90 rapid fire/silencer. Secerandy:usp45 tac. equipent:claymore. PERK 1:skavanger PRO. PERK 2:danger close PRO. PERK 3:steady aim PRO. Bruker denne til counter claymore. Jeg digger denne på HQ PRO på trailer park Får plenti med multikill! Hva er poenget med danger close? Og RP fungerer sykt dårlig på det våpenet som får masse recoil. For jeg får så masse hitmarket når jeg skyter claymoren uten danger close. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Ninja er for å bevege seg, Commando er for å teleportere. Spot on! En fyr teleporterte fra en siden av bassenget til andre, på Bailout eller hva mappet heter, og knivet meg. Har aldri skreket så høyt! Forøvrig UMP45 Silencer og min kjære fall camo USP(Jobber opp alle pistolene nå) Claymore Stun Scav Pro SP Pro Ninja Pro Lenke til kommentar
Mw2-SnipeR Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Primary: UMP 45 w/silencer Secondary: Spas-12 w/grip Equipment: Semtex Special Grenade: Stun Grenade Perk 1: Marathon Pro Perk 2: Stopping Power Pro Perk 3: Ninja Pro Lenke til kommentar
HCG Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Primary: MP5K Silenced Secondary: G18 Akimbo. Equipment: Semtex Special Grenade: Stun Grenade Perk 1: Marathon Pro Perk 2: Stopping Power Pro / Lightweight Pro Perk 3: Ninja Pro Endret 31. juli 2010 av DREAMFLASH Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Primary: P90 Secondary: Glock 18 silencer (Har ikke fått akimbo enno) PERK 1: SoH pro PERK 2: St pro PERK 3: Ninja pro Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Pri Wep: En smg jeg føler for å bruke, sist UMP for challanges (UMP, P90 og Uzi er de jeg bruker mest) Sec Wep: Spas m/ Grip (Extended mags når jeg har det tilgjengelig) Equipment: Semtex Special: Stun Perk 1: Marathon Pro Perk 2: Stopping Power Pro Perk 3: Ninja Pro Deathstreak: Painkiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå