evenandreas Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Tråd starter sin Alder har ingen ting å si. Etter å ha sett på første siden så er det mye å lære. Edit: post nr. 500 Endret 16. mai 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Trådstarter sin lille peiling kan reflekteres i hans alder. Dessuten forstår man bare delvis hva han prøver å si. Så jo, alder betyr noe. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Haha, er ikke mye å læe på første siden Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Haha, er ikke mye å læe på første siden Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Palebird Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 UMP 45 Silencer Semtex/Frag/Knife, alt etter humør Flash Scavenger Pro, så man slipper å plukke opp andres våpen + at du får masse granater ^^, Cold Blooded Pro, hva er vitsen med å ha silencer hvis du ikke skal være usynlig? Ninja Pro, ingen hører meg Uansett lengde er det maks 3 skudd med en lyddempet UMP, uten SP eller FMJ:) Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg mener det det står Tråd starter har mye å lære når det kommer til å være på dette forumet, for eksempel første siden. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Slik du ordla det fikk du det til å virke som om folk flest kunne lære noe av å lese førstesiden. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Siden når ble dette en "kritisér alder"-tråd? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Slik du ordla det fikk du det til å virke som om folk flest kunne lære noe av å lese førstesiden. Ahh okei, ikke det jeg mente. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg har lært mye her. Men må denne tråden handle om meg?? Hvis dere klarer å lese så heter denne tråden "HVa bruker du til din SMG klasse?" Og ikke "LEGO_KILLER tråden". Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Du skriver som en ekspert, og utaler deg som en ekspert. Du er ti år, og det du sier gir ikke mening. Men fint emne å ha tråd om Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Primary Weapon: Mini-Uzi Silencer Secondary Weapon: Spas-12 Foregrip eller .44 Magnum Akimbo Equipment: Semtex Special equipment: Stun Perk 1: Sleight Of Hand, Marathon eller Scavenger Perk 2: Cold-Blooded Perk 3: Ninja = Win! Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Du skriver som en ekspert, og utaler deg som en ekspert. Du er ti år, og det du sier gir ikke mening. Men fint emne å ha tråd om Jeg skriver da ikke som ein expert Jeg er ikke en expert Jeg trur det ikke heller Jeg er bare en liten 10 Åring som prøver og lære ting. Jeg synst bare att ump45 er bra med silencer. Og mini-uzien da Og synst att å spring rundt banen med spas 12 er veldig gøy Men ikke model 1887. Og fmj suge. Marathon SP : Ninja/commando er bra synst jeg Endret 19. mai 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Holy.. Slapp av litt med smileybruken! Klarer jo ikke lese det som står der. MP5k er ganske digg før du unlocker Mini-Uzien Endret 19. mai 2010 av Helnes Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 åh.. smerten.. Ha mener du med det?? Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Han mener at det var en smerte å lese innlegget ditt med alle de smileyene. Vil også tipse deg om retningslinjene: Retningslinjer Endret 19. mai 2010 av Helnes Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Han mener at det var en smerte å lese innlegget ditt med alle de smileyene. Vil også tipse deg om retningslinjene: Retningslinjer Nå har jeg tokke vekk smilys. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 UMP45 Silencer Marathon Lightweight Commando Litt kjedelig, men det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå