Pokey Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Dette er rimelig off-topic, men hva er det med at du ender hver eneste setning med "" ? Endret 3. mai 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Colado Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 CoD4: Promod. Mw2: UMP45 SPAS-12 m/ grip semtex marathon stopping power steady aim/ninja pro Akkuratt den klassen bruker jeg Bare jeg har silencer på. Silencer på UMP er must, mindre rekyl av det. Samt lyden av UMP er fucka etter min mening. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ikke bruk Lightweigh og SPAS. I så fall bør du bytte til AA12 Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ikke bruk Lightweigh og SPAS. I så fall bør du bytte til AA12 Hvorfor ikke Spas? Selv synes jeg den er overkill med grip. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Grip hjelper da ingenting på spas. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jo øker ranged'en og er vell det eneste som er verdt å bruke på den samt exstended mags. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 UMP med lyddemper og Spas-12 som secondary. Perks: Scavenger Pro Cold Bloded Pro / Lightweight Pro Ninja Pro Claymore og 2x Stuns Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Endelig fall til ump45 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 UMP45 silencer Raffica/Spas Stun Semtex/Throwing Knife Marathon Cold Blooded/SP Ninja/Steady Aim Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 UMP45 silencer Raffica/Spas Stun Semtex/Throwing Knife Marathon Cold Blooded/SP Ninja/Steady Aim Liker raffica akimbo Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 UMP45 silencer Raffica/Spas Stun Semtex/Throwing Knife Marathon Cold Blooded/SP Ninja/Steady Aim Liker raffica akimbo Likar den faktisk uten òg. Den dreper på 1 burst:) Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 UMP45 silencer Raffica/Spas Stun Semtex/Throwing Knife Marathon Cold Blooded/SP Ninja/Steady Aim Liker raffica akimbo Likar den faktisk uten òg. Den dreper på 1 burst:) Jeg og. er bra med silencer. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Vil bare komme med noen tips angående SMG klasse. Bruk stun, ikke flash. Flash har 0,7 cast og stun bare 0,2. Når du står nærme spawnet dems er dette forskjell på liv og død. Spas på smg class? absolutt ikke nødvendig. Bruk ninja pro så tar du de med shotgun. Siden du er smg kan du bevege deg mens du sikter, dette gjør at de bommer. Bytte til spas tar tid, som gjør at du er lett target akkurat, og det gjør at du ikke kan rushe like mye. I tillegg kommer du opp på raderen, og da vet folk at du er der. Raffica bytter like fort som en pistol og den er nesten like sterk som m16 med silencer. Og da har du et våpen du kan bruke hvis du må bytte magesin midt i en fight, samtidig som du har et våpen du kan bruke hvis du går tom for ammo. (Ikke bruk silencer på raffica hvis du ikke har silencer) Hvis du absolutt må ha noe som dreper like fort som en shotgun kan du gå for raffica akimbo. (Men det er nesten like hatet som G18 akimbo) Bruk marathon. Hvis du ikke bruker den er du for treg, som vil si at du spiller som en assult rifle, bare med feil våpen. Når du står i spawnet dems og dreper den må du hele tiden bytte possisjon, hvis ikke så dør du. Som oftest har du ammo til 5 fiender, så lange du ikke bruker mange skudd på en fiende, da har du secondary eller så kan du plukke opp er våpen. Ninja PRO! Du skal ta dem på senga, hører de skrittene dine er du en død mann. Silencer - Popper du opp på radaren hele tiden mens du rusher kommer du til å ha det tøft med å holde deg i live. Det siste har med hvordan du spiller å gjøre. Når du skyter, beveg deg! Fienden bommer mye mer da. Greit å huske vite når du spiller konsoll er at auto aimen fungerer ikke hvis du står stille. Dvs, møter du en assult rifle og du beveger deg til siden så får du auto aim, men ikke han. Prøv også å være der fienden ikke tror det er noe. Du beveger deg mye fortere og sikter inn mye fortere enn assulte rifle, bruk det! Finn en vei inn i spawnet dems hvor du møter ingen eller få fiender og drep dem bakfra. Deretter stikker du fort som faen til et annet sted så du kan ta de bakfra igjen når de respawner. Etter du har drept dem to ganger kan det være lurt å gjemme seg litt så de vender oppmerksomheten bort fra deg igjen, deretter kan du ta dem bakfra igjen. På denne måten kan du få bra K/D selv om du rusher. Endret 16. mai 2010 av Vitamin C Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Vil bare komme med noen tips angående SMG klasse. Stopping power er ikke nødvendig. Ta ump f.eks. På kort range dreper den på 3 skudd uansett, på long range er det 4 skudd uten SP og 3 med. Feil. Med stopping power dreper UMP. 45 med kun to skudd på kort avstand og tre på lang avstand. Uten stopping power dreper UMP. 45 med tre skudd på kort avstand og tre skudd ved lang avstand. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Du har rett, sjekka det andre steder på nettet og jeg faila. :S Fjerner det fra posten min jeg. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Vector m/ silencer Usp.45 Tactical Knife Semtex Scavenger SP Ninja Pro <3 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Vector m/ silencer Usp.45 Tactical Knife Semtex Scavenger SP Ninja Pro <3 Hva gjør det setupet bedre enn en Assault rifle? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Vector m/ silencer Usp.45 Tactical Knife Semtex Scavenger SP Ninja Pro <3 Hva gjør det setupet bedre enn en Assault rifle? Løper fortere, raskere aim, skuddtakt. Endret 16. mai 2010 av liiland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå