Berniy Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Bruker: UMP 45+ Silencer SPAS 12+ GRIP --------------------- Semtex/Throwing Knife 2x Stun --------------------- Marathon PRO Lightweight PRO Commando PRO Hvis SnD Ninja PRO --------------------- Liker SPASEN best fordi den har sykt latterlig Range og Damage, mens UMP med Silencer er OP blir dette min beste Rusher/SMG class Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) 1887 er langt i fra den beste shotgunnen. Og vennligst slutt å dobbeltpost. edit: Ingen vil være med i klanen din. Beklager. Hvorfor? Jeg lakte den på søndag då. Endret 6. april 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Bruker: UMP 45+ Silencer SPAS 12+ GRIP --------------------- Semtex/Throwing Knife 2x Stun --------------------- Marathon PRO Lightweight PRO Commando PRO Hvis SnD Ninja PRO --------------------- Liker SPASEN best fordi den har sykt latterlig Range og Damage, mens UMP med Silencer er OP blir dette min beste Rusher/SMG class Det er så sykt morsomt å springe rundt med SPAS-12 og gjøre folk gærne Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Ump 45 Silencer Ranger -- Semtex 2x Stun -- Marathon Pro Hardline Pro Commando Pro Edit: Kan du slutte med dobbel posting? Har du noe du har glemt å ta med så trykker du på ''Rediger'' knappen. ;D Endret 25. april 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Ump 45 Silencer Ranger -- Semtex 2x Stun -- Marathon Pro Hardline Pro Commando Pro Edit: Kan du slutte med dobbel posting? Har du noe du har glemt å ta med så trykker du på ''Rediger'' knappen. ;D Men det er jo ingen som svarer på denne tråden Og alt jeg har skrevet har jeg redigert på. EDIT: dette var min første tråd!!!!! Endret 26. april 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Har fleire SMG klasser. Den første er: UMP 0.45 med red dot SPAS12 med grip Stun og Semtex Scavenger Stopping power Steady aim Dette er ei all-round klasse som er effektiv på nærkamp og mediumavstander. Med steady aim kan eg heilt greit skyte frå hofta på kortare hold og med scavenger så gjer det ikkje noke at eg sløsar vekk ammo. Den andre er: UMP med silencer Pistol med tactical knife (typen pistol varierer sidan eg kvart prestige level prøver å bruke ein ny pistol). Stun og claymore Scavenger Cold blooded Ninja Pro Dette er den klassa eg bruker til nuke og andre killstreak sanking, i tillegg til i objective modusar som S&D der eg treng å halde meg i live. Med denne klassa er det lett å campe sidan eg er vanskelig å oppdage og eg kan plassere to claymores for å unngå at nokon klarer å snike seg inn bak meg. Den tredje er: UMP med varierande attachment Pistol med tactical knife (varierande type pistol) Stun og semtex Marathon Light weight Ninja Pro Dette er min springe klasse, bytter av og til ut SMGen med skjold om eg kun skal springe rundt med kniv. For å variere litt så bruker eg av og til å skifte til ein av dei andre blå perks untatt one-man-army. Sleight of hand er f.eks eit godt valg når eg ikkje treng å ha tilgang til ekstra ammunisjon. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Dette er min springe klasse, bytter av og til ut SMGen med skjold om eg kun skal springe rundt med kniv. Ikke smart og løpe rundt med Riot Shield. Dette gjør at du mister veldig mye fart. Bruk en eller annen form for SMG istedenfor. ''The Riot Shield will slow down movement at all times.'' - http://callofduty.wikia.com/wiki/Riot_Shield Endret 26. april 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Dette er min springe klasse, bytter av og til ut SMGen med skjold om eg kun skal springe rundt med kniv. Ikke smart og løpe rundt med Riot Shield. Dette gjør at du mister veldig mye fart. Bruk en eller annen form for SMG istedenfor. ''The Riot Shield will slow down movement at all times.'' - http://callofduty.wikia.com/wiki/Riot_Shield Det er sant, men lightweigth og marathon kompanserer for dette. Men du har heilt rett i at eg må legge om taktikken når eg spring med skjold. Skjoldet er kjekkt å ha om eg må ta meg over åpne områder for å komme til fienden eller om eg spring rundt på plassar der eg risikerer å bli skutt i ryggen. Lenke til kommentar
Wannabepie Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Du må skaffe deg model 1887. da er ein drit bra shotgun. veldig go på aximbo. nesten som ranger,men mye bedre. Correction - Det var en god shotgun. Den har blitt patched. Det finnes et bedre alternativ i Spas-12. Hvorfor? Jeg lakte den på søndag då. La meg hjelpe deg igjennom en magisk reise der jeg forklarer. 1887 Akimbo Pros 1. De ser badass ut når du reloader. (Terminator) 1887 Akimbo Cons 1. Dårlig range. 2. Dårlig treffsikkerhet. 3. Lang reload time. 4.Ok damage. Spas-12 Grip Pros 1. God range. 2. God treffsikkerhet. 3. God damage. Spas-12 Grip Cons 1. Ok reload time. siden du bruker silecer så er det best å bruke stoping power og bling.bruk fmj og silencer i blingen Jeg klarer ikke forstå hvordan du kan påstå at UMP45 må ha FMJ (!?!) dersom du bruker silencer på den. Har du noen som helst anelse om hva FMJ gjør? prøv med bling så kan du ha begge deler. hvis du spele Search And Destroy så er det best å bruke silencer og fmj. Ettersom du etterlyser at Bling (FMJ/Silencer) er vitalt for UMP45 når det kommer til Search&Destroy, så spør jeg deg igjen, vet du hva FMJ gjør? synest da er ikke vtsen med marathon. Skal jeg si deg hvorfor det er vits med Marathon? Du beveger deg raskere igjenom mappet, klatrer raskere og derfor en fordel i starten av gamet da du er raskere på plass en fiender uten. Når vi snakker om ubrukelige perks, så ser jeg meg også blind til hvorfor du bruker commando / steady aim. Er det en eneste perk i dette spillet som er viktig når det kommer til S&D så er det ninja. Greit, du kan kanskje launche 2meter mot fienden og knive de med commando, men hva hjelper det når du er synlig på alle heartbeat sensor tapernes skjerm, samt at alle kan høre deg fra andre siden av mappet? Når det kommer til steady aim, så kan du 1. Skyte raskere. 2.Scope først når du ser fienden. 3.Bruke Grip på shotgun. 4. Slutte å skyte fra hip med alt annet en shotgun. On Topic: Primary Weapon UMP45 Silencer Secondary Weapon Spas-12 Grip Magnum Tactical Knife Equipment Semtex Special Grenade Stun Grenade Perks Marathon Pro Lightweight Pro / Cold-Blooded Pro Ninja Pro 3 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 ^ Godt svart. Trådstarter har ikke peiling. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Wannabepie: Bra svart, men du gjør en feil du også. Hvorfor putte Grip på Spas? Det er pump action, så det gir ingen mening at recoilen skal ble forminsket, den stabiliserer seg uansett etter et skudd. Og stady aim gjør ikke at du kan skyte raskere, bare at du slipper å sikte. Man skyter imens man sikter uansett. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Wannabepie: Bra svart, men du gjør en feil du også. Hvorfor putte Grip på Spas? Det er pump action, så det gir ingen mening at recoilen skal ble forminsket, den stabiliserer seg uansett etter et skudd. Og stady aim gjør ikke at du kan skyte raskere, bare at du slipper å sikte. Man skyter imens man sikter uansett. Grip er vel egentlig det eneste som er verdt å ta på SPAS-12'en uansett. FMJ har ingen virkning, silencer hemmer range og damage, red dot og holo sight er waste. Extended mags kunne vært noe, men ikke alle som har den. Derfor blir Grip ofte valgt som attatchment. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Wannabepie: Bra svart, men du gjør en feil du også. Hvorfor putte Grip på Spas? Det er pump action, så det gir ingen mening at recoilen skal ble forminsket, den stabiliserer seg uansett etter et skudd. Og stady aim gjør ikke at du kan skyte raskere, bare at du slipper å sikte. Man skyter imens man sikter uansett. Grip er vel egentlig det eneste som er verdt å ta på SPAS-12'en uansett. FMJ har ingen virkning, silencer hemmer range og damage, red dot og holo sight er waste. Extended mags kunne vært noe, men ikke alle som har den. Derfor blir Grip ofte valgt som attatchment. Grip gir deg litt mer range på spas, ihvertfall mange som påstår det. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ump 45 Silencer Ranger -- Semtex 2x Stun -- Marathon Pro Hardline Pro Commando Pro Edit: Kan du slutte med dobbel posting? Har du noe du har glemt å ta med så trykker du på ''Rediger'' knappen. ;D Men det er jo ingen som svarer på denne tråden Og alt jeg har skrevet har jeg redigert på. EDIT: dette var min første tråd!!!!! Har da ingen ting å si om du har startet tråden eller ikke, du skal ikke spamme med dobbel postinger. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Du må skaffe deg model 1887. da er ein drit bra shotgun. veldig go på aximbo. nesten som ranger,men mye bedre. Correction - Det var en god shotgun. Den har blitt patched. Det finnes et bedre alternativ i Spas-12. Hvorfor? Jeg lakte den på søndag då. La meg hjelpe deg igjennom en magisk reise der jeg forklarer. 1887 Akimbo Pros 1. De ser badass ut når du reloader. (Terminator) 1887 Akimbo Cons 1. Dårlig range. 2. Dårlig treffsikkerhet. 3. Lang reload time. 4.Ok damage. Spas-12 Grip Pros 1. God range. 2. God treffsikkerhet. 3. God damage. Spas-12 Grip Cons 1. Ok reload time. siden du bruker silecer så er det best å bruke stoping power og bling.bruk fmj og silencer i blingen Jeg klarer ikke forstå hvordan du kan påstå at UMP45 må ha FMJ (!?!) dersom du bruker silencer på den. Har du noen som helst anelse om hva FMJ gjør? prøv med bling så kan du ha begge deler. hvis du spele Search And Destroy så er det best å bruke silencer og fmj. Ettersom du etterlyser at Bling (FMJ/Silencer) er vitalt for UMP45 når det kommer til Search&Destroy, så spør jeg deg igjen, vet du hva FMJ gjør? synest da er ikke vtsen med marathon. Skal jeg si deg hvorfor det er vits med Marathon? Du beveger deg raskere igjenom mappet, klatrer raskere og derfor en fordel i starten av gamet da du er raskere på plass en fiender uten. Når vi snakker om ubrukelige perks, så ser jeg meg også blind til hvorfor du bruker commando / steady aim. Er det en eneste perk i dette spillet som er viktig når det kommer til S&D så er det ninja. Greit, du kan kanskje launche 2meter mot fienden og knive de med commando, men hva hjelper det når du er synlig på alle heartbeat sensor tapernes skjerm, samt at alle kan høre deg fra andre siden av mappet? Når det kommer til steady aim, så kan du 1. Skyte raskere. 2.Scope først når du ser fienden. 3.Bruke Grip på shotgun. 4. Slutte å skyte fra hip med alt annet en shotgun. On Topic: Primary Weapon UMP45 Silencer Secondary Weapon Spas-12 Grip Magnum Tactical Knife Equipment Semtex Special Grenade Stun Grenade Perks Marathon Pro Lightweight Pro / Cold-Blooded Pro Ninja Pro Etter det jeg hadde skrevet det så bruker jeg noe helt annet. men les begynelsen Nå har jeg redigert alt jeg har skrevet. 1887 synst jeg var bra før jeg hadde prøvd dei andre og jeg har skiftet perkene fra lengst Og takk for tipsene Endret 28. april 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
Wannabepie Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Wannabepie: Bra svart, men du gjør en feil du også. Hvorfor putte Grip på Spas? Det er pump action, så det gir ingen mening at recoilen skal ble forminsket, den stabiliserer seg uansett etter et skudd. Grip er vel det eneste som er duganes på Spas, samt Extended Mags som Zebraskin nevnte tidligere. Grip skal hjelpe på accuracy på større avstander, men hvorvidt den faktisk gjør det er jeg usikker på. Og stady aim gjør ikke at du kan skyte raskere, bare at du slipper å sikte. Man skyter imens man sikter uansett. Mente ikke at du skøyt raskere med steady aim, mente at man ikke behøver 10sekunder i scope for å finne en person du kan skyte. Endret 28. april 2010 av Wannabepie Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Cod4 class: Primary: AK-74u Secondary: Desert Eagle Grenade: Frag Special Grenade: Stun Perk 1: Stun x 3 Perk 2: Doubble Tap Perk 3: Deep Impact <3 Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) CoD4: Promod. Mw2: UMP45 SPAS-12 m/ grip semtex marathon stopping power steady aim/ninja pro Endret 1. mai 2010 av liiland Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 CoD4: Promod. Mw2: UMP45 SPAS-12 m/ grip semtex marathon stopping power steady aim/ninja pro Akkuratt den klassen bruker jeg Bare jeg har silencer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå