Lethol Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Har jeg forstått det riktig eller er det bare jeg som har missforstått? Er det mulig å bruke 7210 deksel på 6610. Og videre, hvor kan jeg da få tak i disse dekselene? -- Even Kristian Mangerud lethol[@]lethol.dhs.org www.lethol.dhs.org Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Tror disse telefonene bare er "psykisk" like, og ikke "fysisk". (vet dette ble feil, men forhåpentligvis skjønner du hva jeg mener) Jeg ville gjette på at de har deksler der hvor de selger mobiltelefoner (pun intended som de sier). Her vil de jo da også vite dette for sikkert, om ikke vil du kanskje få muligheten til å prøve. Lenke til kommentar
Lethol Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 http://forum.amobil.no/viewtopic.php?t=111...ht=7210+deksjel Der står det at de går omhverandre. Tar meg en tur i butikken å skjekker jeg Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg og en venn byttet deksler på hans 6610 og min 7250, og det passet foran men ikke bak... Knappene fungerte ikke noe særlig bra, de var harde, og noen virket ikke... Men nå vet ikke jeg hvor lik 7210 og 7250 er, men jeg trodde vertfall de var veldig like... Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Prøvde i går for da hadde jeg en 7210 og en 6610 i hus, de passer helt perfekt om hverandre, men noen taster blir desverre umulig å bruke på grunn av plasseringen. og må du bytte deksel må du bytte knapper og... Lenke til kommentar
Lethol Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Husker du hvilke knapper som ikke fungerte? Takk for svar Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 nei, men det var i alle fall de 3 nederste. Vanskelig å skru av tastelåsen med andre ord Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Det va også noe rundt "piltastene" som ikke fungerte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå