ftbllftbll Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hei! I det siste har jeg konstant hatt mye luft i magen og nesten hele tiden følt at jeg må på do som nr to. Men når jeg sitter på do må jeg ikke så mye som jeg trodde og alt er hardt! Gikk en periode der jeg ikke var på do som i nr to i tre dager pga var ute i skogen. Kan dette ha noe å si? Evt hva skal jeg gjøre for å komme inn i det normale igjen? Takk for bra svar! Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Spis fiber og drikk masse vann. Det kan være hemorider som du isåfall bør få sjekket ut hos legen. Det er ikke bra å "Holde" seg bare forid man ikke liker å gå nummer 2 i skogen. Det legger press på tarmen og da kan det hende det oppstår hemorider. Prøv å endre kostholder og se om det går over av seg selv etter en stund. Hvis ikke bør du sjekke deg hos legen. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kosthold.. Karbohydrater i store mengder vil ødelegge magene til kids.. :)feks. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jo meir du bekymrer deg for at dette er noko alvorleg, desto meir kan du få problemene. Det er ikkje uvanleg at bekymring fører til dårleg mage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå