Spenzer Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Hei Har et problem her som jeg aldri har opplevd før. Jeg har 2 radio buttons og har lagt inn en kode på hver av dem på "CheckedChanged" Når jeg skulle endre på koden så dobbelklikket jeg på radio buttonene og fikk opp ny private sub hvor det ble lagt til "_1" etter "CheckedChanged" Under ser dere hvordan de nye så ut: Private Sub radioDefaultLanguage_CheckedChanged_1(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles radioDefaultLanguage.CheckedChanged End Sub Private Sub radioOtherLanguage_CheckedChanged_1(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles radioOtherLanguage.CheckedChanged End Sub De som jeg har koden min i og de som jeg vil ha heter: Private Sub radioDefaultLanguage_CheckedChanged(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles radioDefaultLanguage.CheckedChanged og Private Sub radioOtherLanguage_CheckedChanged(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles radioOtherLanguage.CheckedChanged Endret 3. april 2010 av Spenzer Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Funksjonen radioDefaultLanguage_CheckedChanged finnes fra før. Lenke til kommentar
Spenzer Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Takk for så kjapt svar Geir Det er jo den jeg vil bruke ? Den som finnes fra før, vil ikke ha den nye EDIT: Fant ut feilen, måtte legge til "Handles radioOtherLanguage.CheckedChanged" og "Handles radioDefaultLanguage.CheckedChanged" Endret 3. april 2010 av Spenzer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå