groov Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 På tide med nye viskere på 2002 Passaten min, kan jeg spare kroner på å kjøpe ålreite billige viskerblader (f.eks på Biltema eller noen tips?) eller bør jeg fortsatt holde meg til Bosch/andre merkeviskere? Er det noen forskjell å snakke om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Generelt sett holder Bosch-viskerne en god del lenger enn billige viskere, men det finnes sikkert unntak Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg har kun dårlige erfaringer med rimelige Bosch-viskere. Kjøpte et par til 150,- på europris, og opplevde at festet løsnet midt i et forfordelig regnvær - festeclips i plast istedet for metall slik som på orginalviskerne fra GM. Ikke spesielt trivelig å plutselig miste sikten under slike forhold. Holdbarheten ellers var heller ikke spesielt bra. Siden den lokale opel-forhandleren har fornuftige priser på viskere, finner jeg ut at det går opp i opp totalt sett når de varer lenger. Hvordan man bruker viskerne har også litt å si på hvor lenge de varer. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ukjente merkenavn (biltema etc) har jeg dårlig erfaring med. De holdt en time - så kastet jeg dem og kjøpte kvalitet. Den høyere prisen gir kvalitet og lang levetid. Dermed er disse egentlig billigere. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 De nye, bøyleløse viskerne fra BT er visstnok av veldig bra kvalitet i forhold til prisen, mens de "gammeldagse" varierer i kvalitet. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Får kjøpt løs pussergummi hos Felleskjøpet. Har ikke gjort det selv, men vet de har Enkelt å bytte... Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 For og være et motsatt eksempel på alle andre her så kjører jeg med biltema viskere som virker helt ypperlig.. Har holdt fra før vinteren kom og fram til nå.. og har fortsatt ikke skuffet Så e skjønner ikke når folk sier at billige viskere har holdt i 1 time osv.. Men du må vell bare prøve deg fram, er vell ikke mye penger og tape akkuratt Lenke til kommentar
Waco Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Vindusviskerne fra Biltema utrolig gode, varer lenge, billige, og gjør jobben perfekt hver gang! Dem som syter over at BT viskerne er ræva har jeg ingen fårståelse for. Edit : du som sa at biltema viskern varte en time, hva i alle dager brukte du den til da ? Endret 7. april 2010 av Login Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå