flashmob Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) 123456 Endret 17. juni 2013 av Flashmob Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Hei, Flashmob! Jeg er en kåt 16 år gammel gutt fra Moss. Nå vet du hva du har å gjøre. MSPaint en negerpenis til meg, er du snill. Endret 3. april 2010 av Kataton Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hei Flashmob! 17 år gammel jente fra Karmøy Tegn et selvportrett Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hei flashmob. Har du selvskadingstendenser ettersom du frivillig etterspør tull på forum? Uansett; gå på oppdagelsesferd i /b/-jungelen, gi oss en paint-tegning der du oppsumerer høydepunktene du kommer over iløpet av si, 5min. Lenke til kommentar
flashmob Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Hei, Flashmob! Jeg er en kåt 16 år gammel gutt fra Moss. Nå vet du hva du har å gjøre. MSPaint en negerpenis til meg, er du snill. Endret 17. juni 2013 av Flashmob Lenke til kommentar
flashmob Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Hei Flashmob! 17 år gammel jente fra Karmøy Tegn et selvportrett Endret 17. juni 2013 av Flashmob Lenke til kommentar
flashmob Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Hei flashmob. Har du selvskadingstendenser ettersom du frivillig etterspør tull på forum? Uansett; gå på oppdagelsesferd i /b/-jungelen, gi oss en paint-tegning der du oppsumerer høydepunktene du kommer over iløpet av si, 5min. Jeg lever et ganske greit liv fæler jeg, så annet enn ufrivillige papercuts eller brannskader er ikke-eksisterende ^^ Går det greit med en tur rundt butikken? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Med /b/ så mener han random forumet til 4chan. Det er tilnærmet ingen regler der, og derfor blir det postet veldig mye stygge ting som enkelte vil holde seg unna. Ser ikke noen grunn til å oppfordre folk til å gå inn der, men ut ifra det jeg har sett Jann - Ove gjøre tidligere (har ikke sett så mye) så er han en person som bare er ute etter å terge. Lenke til kommentar
TarmenMinIMunnenDin Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hei Flashmob! 18 år gammel gutt fra Oslos beste østkant! Har du mulighet til å ta med et videokamera og filme deg selv hvor du binder deg fast i beina og fester tauet i andre enden i noe annet så du henger opp ned uten å rekke ned til bakken:)? Viktig at du får med hvordan du kommer deg løs! Ser fram til en jævlig god latter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå