seugard Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hei! Jeg er i ferd med å kjøpe en volkswagen passat 1,8 2000 mod. Selgeren tror at karosseriet er galvanisert, men han er ikke 100% sikker. Da er mitt spørsmål: finnes det galvaniserte passater eller er dette bullshit? Jeg har aldri sett eller hørt om galvaniserte karosserier på vw. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Galvaniserte Passater finnes, og jeg mener det gjelder denne også. Galvanisering er mye mer utbredt enn folk flest ser ut til å tro. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Passat 2000 har ganske sikkert galvanisert karosseri. De fleste biler fikk vel galvanisert karosseri på nittitallet en gang så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Galvanisert karosseri ja. Lenke til kommentar
Virion Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Den er såklart galvanisert. Men du må ikke tro at bilen er rustsikker for det. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Porsche og VAG var vel de første ute med galvaniserte karosserier på alle biler, så om det er en 2000 modell er den 100% galvanisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå