Gå til innhold

Ferieabonnement (1 mnd) på mobilt bredbånd


Anbefalte innlegg

Finnes dette? Jeg lurer på det både i forbindelse med ferie i Norge og reiser til utlandet. Kan man f.eks kjøpe et 1 måneds abonnement på mobilt bredbånd på Gardemoen eller Oslo S eller andre plasser? Et abb. der man ikke forplikter seg i 12 måneder. Er dette vanlig å finne i andre land? F.eks om jeg skulle reise til Sverige eller Tyskland?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom ein har modem (evt. ein ekstra mobiltelefon som kan brukast som modem) er det då ikkje noko problem å bestille eit mobilt breiband-simkort, utan modem og bindingstid, og seie det opp ein månad seinare.

 

Ei anna løysing er å bruke mobilen som modem, og legge til ein datapakke til det vanlege abonnementet. Dette kan ofte gjerast på "Mine sider". Når ein ikkje har bruk for datapakken lenger er det like lett å fjerne den. F.eks. har Telenor akkurat dei same datapakkane som tilleggsteneste til vanlege mobilabonnement, som dei har som reine dataabonnement.

 

Edit: No tenkte eg på Norge. Skal du bruke mobilt internett i utlandet må du for all del ikkje bruke norske abonnement, sidan dette vert svinedyrt.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...