sirk800 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 eg ska snart ha lan men eg har ikke mer spill så er gøy så me kan spille lan på. så eg hade fust tenkt cod mw 2 men det hade ikke dei andre lyst. men er det nogen bra lan spill nå er skyting i? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Du kan jo prøve Rainbow six vegas 2 =) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Battlefield Bad Company 2. Er kun online, men skitgøy å samarbeide i squad death match mot 3 andre lag. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) RTS spill er alltid kjek på LAN. Ivertfall i min meining. Supreme Commander er bra, ellers er jo Supreme Commander 2 ute som er litt raskere og enklere. Battle for Middle Earth II er også meget bra. Endret 3. april 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
lanogakk Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 battlefield 2 er jo det beste spillet du for tak i etter min mening. Ellers cs 1.6 og source Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 til meg gikk det aldri å lage konto på bf2, tok 100 år å lage den og når jeg skulle logge inn fikk jeg bare feilmeldinger.. så jeg kunne ikke spille online. burde igrunn fått igjen pengene for noe slikt tull, men det kostet ikke så mye. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Sikker på at ikke gjorde noe feil da? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 har prøvd flere ganger, funket bare ikke. Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 battlefield 2 er jo det beste spillet du for tak i etter min mening. Ellers cs 1.6 og source he cs 1.6 og source men ikke battlefield 2 he tenkt og prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå