molland Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Heisann Hadde en liten operasjon før påsken bak øret, og så har dem sydd etterpå, først i går tok jeg av den plaster saken. Har blitt bytta av helse personell etter operasjon da. Det jeg lurer på, er det trygt å dusje etc der som jeg har operert nå? Skal ta stingene på tirsdag som kommer etter påske nå og da er det rundt om 12 dager siden jeg opererte. Takker på forhånd for svar Frode (ps, er litt drøyt og ringe legevakten for å spørre ) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Trygt er det, men lurt er det ikke, ved fuktighet mot stingene kan infeksjon forekomme som jeg tviler på at du vil ha. Lenke til kommentar
molland Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Hei Takker for svar, har jo dusjet, men ikke der jeg har sydd.. Jeg får da bare vente til tirsdag når de skal ta stinga og høre hva dem sier da Frode Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg hadde sting på ene fingeren min for litt siden, da fikk jeg streng beskjed om å ikke få fuktighet på stingene. Lenke til kommentar
molland Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Men etter att de har "tatt" stingene da? Da skal det vel være på tett og ferdig med den saken? Frode Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Etter jeg tok av stingene ble det åpnet igjen, men så var jeg maks uheldig da det er på en av fingrene, du får høre med de når du tar stingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå