appelsinbrus Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Er ute etter bensinkort, også er det jo helt håpløst å finne noe som passer perfekt. Har dog kommet ganske nærme, og det er et kort der jeg får rabatt på BÅDE bensin og klær (fantastisk).. 365 Privat heter det visst, Mastercard.. Hva tror dere? Vet at NAF kanskje har litt bedre rabatt på bensin, men med kleshandel og all ting tror jeg kanskje det lønner seg bedre i allefall for meg å få tak i dette her.. Noen med erfaringer? Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Har sjølv jobbet nokre år på bensinstasjon ved sidan av skulen. Bensinkort alà Statoilkort gir deg eigentleg veldig lite rabatt per liter. Det beste i forhold til rabatt på bensin vil nok vere NAF eller Coop kort. Både NAF og COOP kort gir 30 øre per liter. Som og er maksimal rabatten til eit statoilkort, men då skal du fylle veldig mykje før du kommer opp i samme rabatten. Av NAF og COOP korta liker eg sjølv best COOP. Dette sidan ein med NAF kort får summen trekt direkte på bensinstasjonen, mens med COOP kort sparer ein beløpet. COOP kortet er gratis (er vel eit depositum, men det får ein jo tilbake), Og er berre å sveipe igjennom kvar gang ein er innom. Betaler då med vanleg bankkort. Har sjølv aldri vore eit fan av kredittkort. Det du ser på har feks 21,84% rente om du ikkje klare å betale ein månad. Er jo ganske kjipt. Har jo sett fleire tilfelle der det "baller lett på seg". Om du synes 365 kr per 10.000(!)i rabatt på kle er mykje, foreslår eg at du heller begynner å handle på salg 1 Lenke til kommentar
Tyler Durden Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 365-kortet er supert! Har brukt det en god stund nå. Ikke bare klær og bensin, men også møbler. Kommer godt med når du skal ha ny sofa.. I tillegg kan du bruke kortet som en vanlig nettbank, der du kan overføre penger til din vanlige konto. Har heller aldri opplevd skjulte gebyrer. Dyrt å ta ut penger i minibank, men det trenger du jo ikke hvis du overfører via nettbank. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Men man må vel passe på at man ikke går i fella med "rabbat"kort. Noen av dem gir vel rabbat på listeprisen som gjerne ligger en krone over pumpeprisen som man vanligvis betaler for. 1 Lenke til kommentar
Tyler Durden Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 På 365-kortet trekkes 3,65% av det du betaler, dette får du altså ført tilbake på konto. Altså ikke noe fastpris-rabatt. Lenke til kommentar
nojac Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 365-kortet er supert! ...I tillegg kan du bruke kortet som en vanlig nettbank, der du kan overføre penger til din vanlige konto. Har heller aldri opplevd skjulte gebyrer. Dyrt å ta ut penger i minibank, men det trenger du jo ikke hvis du overfører via nettbank. Men hvis du tar ut penger fra nettbanken, løper kredittkortrenten fra uttaksdato, selv om du betaler ved forfall. Og da er det ikke så billig.... Lenke til kommentar
O_K Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Om man skal ha naf-kortet må man kombinere det med naf-kredittkort (utstedt av dnbnor). Da får man 30øre/liter i direkte rabatt på pumpen + 4% i kredittkortrabatt. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Her må vi nesten regne med at folk bruker kredittkortene riktig. Kredittkort brukt feil vil aldri bli lønnsomt... 1 Lenke til kommentar
mitt visningsnavn Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Er ute etter bensinkort, også er det jo helt håpløst å finne noe som passer perfekt. Har dog kommet ganske nærme, og det er et kort der jeg får rabatt på BÅDE bensin og klær (fantastisk).. 365 Privat heter det visst, Mastercard.. Hva tror dere? Vet at NAF kanskje har litt bedre rabatt på bensin, men med kleshandel og all ting tror jeg kanskje det lønner seg bedre i allefall for meg å få tak i dette her.. Noen med erfaringer? Hei! Sjekk ut http://bensinkort.no. Der finner du alt du trenger å vite om bensinkort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2010 Bruk CrescoCar på alle stasjoner, 4 % rabatt på pumpepris. 365 gir 3,65 % på bl.a. bensin, fleksibelt alternativ. Bruk trumf-kort i tillegg på shell, 30 øre ekstra. NAF gir 4 % + 30 øre rabatt på Statoil, men du må være medlem i NAF. Lenke til kommentar
akg1 Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 Benytter meg av Flexi Visa som bensinkort. Her får jeg 4% rabatt uansett hvilke kjede jeg fyller hos, syntes det er veldig greit å være uavhengig av kjede når man fyller. Vurderer dog å bytte til 365Privat da dette gir bedre rabatter om man er disiplinert å fyller hos en Esso-stasjon hver gang man fyller. NAF kortet hadde jo vært det beste, men gidder ikke melde meg inn i NAF for å få et bensinkort. Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 24. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2013 Min lokale Uno-X er gjennomgående rimeligst, så her benytter jeg Uno-x bonuskort (30 øre/liter) i kombinasjon med Twocards (4% rabatt), skjønt nå fram til 1. mars benytter jeg NAF Xtra (5% rabatt). 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2013 Ser at denne tråden egentlig er veldig gammel, og de fleste innleggene er fra 2010. Hvordan har dette endret seg de siste årene? Jeg vurderer å skaffe ett 365 kort til drivstoff. Er det evt andre som har bedre rabatt? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 11. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2013 Her må vi nesten regne med at folk bruker kredittkortene riktig. Kredittkort brukt feil vil aldri bli lønnsomt... Sant nok. Vi som bruker kredittkort riktig nyter rabatter og fordelene ved at såpass mange bruker dem på den måten vi ser i luksusfellen. Lenke til kommentar
123picture Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 De som er disiplinerte kan helt klart spare flere tusen på bruk av kredittkort. Men, det er alltid et men! Det er lett å se på kredittkort som "gratis penger", og da kan du lett ende opp som neste deltager i luksusfellen. Alle kredittkort har ulike fordeler, så ved bruk av flere kredittkort kan du utnytte deg av alle. http://www.finanssans.no/kredittkortet viser hvilket kredittkort som er best på hva. Det er tydelig at det er stor konkurranse blant kredittkortleverandørene om å kapre kunder, og takk for det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå