Ivittie Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Når jeg prøver å flytte et vindu til et annet sted på skjermen, kommer det opp tre ruter på skjermen min rammet inn i blått og rødt, og når jeg slipper museknappen flyttes vinduet automatisk til en av de tre rutene. Dette skjedde plutselig etter en "nerdrage" på tastaturet, så er sikkert kommet borti en slags hotkey. Det jeg lurer på er om noen veit hvordan jeg får fikset dette? Sånn ser det ut: Endret 3. april 2010 av Ivittie Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Har du Acer GridVista installert, det funker slik. Avinstaller det. Andre maskiner har sine egne versjoner av tilsvarende program og du bør gå inn på kontrollpanel/programmer (legg til/ fjern programmer) og fjerne de. Lenke til kommentar
Ivittie Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Har du Acer GridVista installert, det funker slik. Avinstaller det. Andre maskiner har sine egne versjoner av tilsvarende program og du bør gå inn på kontrollpanel/programmer (legg til/ fjern programmer) og fjerne de. Hmm.. har ikke noe Acer GridVista nei, men skal se om jeg finner ut hvilket program som ligger bak. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Vet ikke hva alle heter, men det er vel et som heter (noe med)desktop. Tror versjoner av Nvidia, Intel og ATI kan konfigureres på samme måte. Høyreklikk på desktop og se hvilke valg du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå