Heyhooo Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hei, er det noen jente gamere her en plass? xP lyst å game med noen jenter.. Css,bfbc2? noe sånt.. Nei, er ikke noe gammel pervers grise faen. Chill! bare lei av å bare møte gutter når jeg gamer. lyst å spille mot jenter også, må være ganske gøy da! Så noen jenter her som gamer cs eller lignende? 3 Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Yes! Spiller atm. BfBc2. Nicket er Fruitness. 1 Lenke til kommentar
Molbo Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Fakta er at det er mange jenter som spiller spill. Spesielt online. Jeg har absolutt ingen bevis annent enn erfaring. Bare så det er sagt. Nå skal det sies at de som later som de er jenter på internett pleier ikke akkurat å være veldig moden og de jentene som faktisk spiller på internett er som oftest moden. Man merker det rett og slett fort om man ikke er like umoden selv. Thumbs up for jenter som spiller dataspill! 3 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 fantastsk tråd! klart det finnes jenter som gamer, MEN det er ikke mange(ser bort fra 123spill). Selv så kjenner jeg bare ei og vet om ei til 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Flere jenter som spiller da! =) Jeg har vel 3-4 av de 100 jeg i min steam venne liste! =) Dessverre spiller de bare CS... Uansett, selv om det er morsomt med jenter på VT. Er det helt greit å spille med gutter, vi har det veldig morsomt! Lenke til kommentar
Slasken92 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg kan også tenke meg å spille med jenter Jeg spiller hovedsaklig CS:Source. PM hvis du er interessert Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Haha litt av en tråd ^^ Kan vel si at det er en håndfull jenter eller blir vel damer i guilden jeg er med i. Så de finnes uten tvil, kanskje bare litt mer diskre eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Det er ihvertfall tonnevis av Asiatiske jenter (ganske pene t.o.m ) som sitter blant publikum i WCG-turneringene, hvis det sier noe/hjelper :!: Det ser ut til at Starcraft er det mest populære; men jeg må si at jeg tviler litt på at det finnes noen Norske Starcraft-jenter (i det hele tatt gutter (hint: Norge og Strategi?)). Det går vel heller i noe overfladiske spill blant gamings-jentene i Norge. Jeg ser for meg to type jenter: WoW-jenter; halveis populære, emo eller fjortisser, og skytespill-'jenter' som denne: http://www.youtube.com/watch?v=ioqxZitukVc Endret 13. august 2010 av Dark Fire Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Vet om mange jenter som spiller spill, skal vi se.. runescape - css - bf2 - og starcraft 2 Lenke til kommentar
Ephorus Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hører stadigvis jenter på TS som spiller WoW. Ettersom jeg har lest spiller jenter langt mer internettspill enn gutter. Det er også mange jenter på gaming-kongresser som "Gamescom", "Blizzcon", "The Gathering" etc. Veldig mange pene gamere også som Dark Fire nevnte. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Meh, jeg har spilt massevis av klanmatcher med en jente på laget, og med Teamspeak eller Ventrilo er det ganske obvious å høre at hun faktisk var jente. Hey, et par ganger spilte vi faktisk med to jenter på laget. De hadde "skillz" men var først og fremst morsomme og oppegående mennesker (ganske pene også faktisk!). Hun ene hadde samboer og barn, mens hun andre hadde type og var student. Morsomt når motstanderlaget (som stort sett utelukkende besto av gutter) ble klar over at vi hadde hyggelige jenter på laget vårt. De ville nesten ikke spille, bare chatte og fjase tull. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Hehe. Jeg spiller Team Fortress 2. Brukernavn er samme som her. Endret 22. august 2010 av christinahk Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 SC-jenter, please be a proof of concept and PM me :!: Jeg tror ikke på at det finnes norske SC-jenter Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Heisann Vll bare si at jeg har møtt flere jenter som spiller online games. Nå har jeg for det meste spillt WoW de siste årene, så er vel der jeg har møtt flest. Det intrykket jeg har fått av dem jeg har møtt, er at dem ofte er veldig moden for alderen. En av mine faste MSN-chat partnere møtte jeg gjennom WoW. Hun var med i Ensidia over en lang periode, ble til og med fløyet inn til en blizzcon greie for å raidet LIVE der. Nå spiller hun bare casual på en amerikansk server. Må si at denne jenta er meget ressurssterk, og ekstremt moden for alderen (23). Hun har siden jeg blitt kjent med henne jobbet som klesdesigner for D&G i Milano, og nå eier hun en av Amsterdams største nattklubber, som hun også drifter. Kanskje man kan si at de "jentene" som spiller og er ivrigst etter å fortelle at dem er jenter, er dem som har størst sjanse for å være gutter (umoden) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Den historien din var litt spesiell, ZoLaMont. Hvorfor vet du at noe av det der er sant? :!: 4 Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Starcraft Edit: så ikke at det var ny side med svar... Endret 23. august 2010 av Dark Fire Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Fordi det er detaljer i historien som jeg har utelatt av personlige hensyn. Dessuten for at jeg har møtt henne, både i Milani og Amsterdam, spillt med henne, generelt blitt kjent med henne. Tror ikke det var blizzcon, men en eller annen stor spillmesse, så i alle fall video derfra. Var under SWP tiden. Men ja, jeg skal være enig, det er en spesiell historie Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Har også flere jenter i guilden min, ikke alle som er like hardcore, men flere av dem som spiller aktivt. Dette er WoW vel og merke, andre spill har jeg lite anelse om, men på WoW er der en god del jenter, faktisk. Og ja, du hører forskjell på en jente / dame og en gutt med pipestemme på VT / TS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå