Gjest hans Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hei, Jeg og gutta skal reise til kos. Vi har allerede bestilt tickets og alt det der. Men etter noen uker, så har jeg tenkt på kanskje den datoen vi valgte ikke er akkurat der flere skal reise. Vi skal reise den den 19 juni og er der til den 28 juni. Så jeg lurer på om disse dagene er bra. De som reiser mye til sånne steder, vet der når det er mest folk ? Og en ting. Alle drar jo til sånne steder pga sex osv, og det er vi også ute etter. Sex og morro. Men er det helt crazy i kos. Er alle fulle og puler hvem som helst liksom ? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Hei, Jeg og gutta skal reise til kos. Vi har allerede bestilt tickets og alt det der. Men etter noen uker, så har jeg tenkt på kanskje den datoen vi valgte ikke er akkurat der flere skal reise. Vi skal reise den den 19 juni og er der til den 28 juni. Så jeg lurer på om disse dagene er bra. De som reiser mye til sånne steder, vet der når det er mest folk ? Og en ting. Alle drar jo til sånne steder pga sex osv, og det er vi også ute etter. Sex og morro. Men er det helt crazy i kos. Er alle fulle og puler hvem som helst liksom ? Altså, er du håpløs så komer du nok til å komme og dra upult, sånn er det bare. Datoen er jo uansett grei, kommer ganske mange fra england der nede og da vil jeg påstå at det blir usedvanlig enkelt å få hatt seg. At alle puler alle er vel å ta i litt, men de fleste som drar nedover får seg nok sex ja om man spiller kortene riktig. Edit : Jobbet som guide på ferieøya G.C. en periode. Endret 3. april 2010 av Malvado Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg