Kjellipelli Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Pluttselig nå så får jeg ikke lest ut dataene mine fra min USB bærbar hardisk WD (WD Passport™ Essential 320GB Black) se link: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=500446 Har heller ikke noe backup andre plasser av disse dataene så dette er litt kipt kan man si. Men jeg håper det er noen som har muligheten for å hjelpe meg. Har noen peiling på hvilke programvare en kan bruke for å få hentet dataene ut fra disken. Jeg kan se at det ligger data der ved bare å se hvor mye ledig plass det er igjen på disken. Noen jeg har snakket med mener at det er noen oppstartsfiler for å få lest disken som er ødelagt, og at det er mulig å få tak i dataene ved hjelp av et program. Håper noen kan hjelpe meg med dette... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hva skjer når du prøver å åpne den? Viss det er store problemer håper jeg for din skyld at hårek våkner snart Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ser du innholdet på disken i windows explorer men får no access (ingen tilgang) ? Hvis tilfelle har du NTFS filsystem på den og security (SID) er endret. Da må du ta eierskap (ownership) på den. Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Tror jeg flytter denne til lagringsforumet, da det ikke er sikkerhetsrelatert. Du får sannsynligvis flere svar der også Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kjøp et program som Spotmau, ca 300. Får reddet absolutt det meste og du får med en bootbar Win PE cd så du kan starte programmene selv om Windows installasjonen er kaputt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå