Foxboron Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Bare testa ut Source Dedicated Server nå... IP: 89.22.66.39:27015 Passord: julebrus Gidder noen teste om den funker? fult mulig å lage lokal Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Eg er lett med på MW2! Dei andre spela har eg ikkje større interessa for, men det vil vel uansett bli separerte compoar, så det er vel ett fett. Edit: Når vi er inne på det - det er kanskje litt makk med oppsett av MW2-serverar. Endret 3. april 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Eg er lett med på MW2! Dei andre spela har eg ikkje større interessa for, men det vil vel uansett bli separerte compoar, så det er vel ett fett. Edit: Når vi er inne på det - det er kanskje litt makk med oppsett av MW2-serverar. de som konkurer legger til han som organiserer. så spektater han som organiserer og de som spiller... spiller EDIT: sansynelig noe av det samme på CS Source og CS 1.6 Endret 3. april 2010 av Foxboron Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Eg er lett med på MW2! Dei andre spela har eg ikkje større interessa for, men det vil vel uansett bli separerte compoar, så det er vel ett fett. Edit: Når vi er inne på det - det er kanskje litt makk med oppsett av MW2-serverar. Jah, litt av ett styr med friend requests Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Høyrest ut som ein plan Edit: Eg tenkte berre at det blir stress å skulle gjere det for kvar enkelt runde. Endret 3. april 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 fult mulig å lage lokal Jaja, men samme det vel Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 fult mulig å lage lokal Jaja, men samme det vel late vi er som skriver isteden for å snakke vi får vente noen timer på pollen. så tar de som evt vil hjelpe til å PMer meg når dem kan. si hvilke spill du KAN og VILL hjelpe til med. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 late vi er som skriver isteden for å snakke Da hører ikke alle det vet du Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 late vi er som skriver isteden for å snakke Da hører ikke alle det vet du Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Og no høyrer ingen det. Lese det derimot... Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) får reklamere litt på dagen XD kanskje finne ut hvordan folka skal påmelde seg.. Endret 3. april 2010 av Foxboron Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Og no høyrer ingen det. Lese det derimot... Logikken lenge leve! Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hadde vært gøy med en CoD4 konkurranse, men det er vel bare meg på rekka som fortsatt spiller det Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kom plutselig på et annet spill vi kunne hatt konkurranse i... Achtung die Kurve! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg har hvertfall 4-5 stykk som er med på 1,6 compoer i dag, fra rundt 21 - 22 og utover. (Grunnet folk som skal hjem rundt 2-3) Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 skjer med at BF:BC og 1.6 tar innpå etter jeg egentlig skulle ha stengt avstemmninga Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvorfor er ikke StarCraft med i pollen? Hæ? Hæ?! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Hvorfor er ikke StarCraft med i pollen? Hæ? Hæ?! tenkte ikke på det har ikke spillet heller Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det er fordi de beste og svetteste gamerne lå og sov når du stengte avstemmninga ( Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Det er fordi de beste og svetteste gamerne lå og sov når du stengte avstemmninga ( men jeg klarer ike å stenge avstemmninga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå