Foxboron Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Påmelding Spill CS Source og CODMW2 matchene begynner kl 8 og utover siden ingen vet HVOR LANG tid det vill ta, må da alle som skal være med være på og klare til den tiden! på melding skjer hos meg fra nå framtil kl 5!(mannen under juletreet). trenger Forum navn og steam ID siden jeg må legge til folk som skal spille trenger da 8 spillere til begge spillene, kommer det ikke nok må vi avlyse (oppdateres med info keep watching ) Tenkte litt evt å få organisert noe Turneringer i noen spill inad i HW-rekka. tenkte følgende spill: CS (1.6 og Source. evt 1v1 eller 2v2) CODMW 2 (1v1? freefor all? 2v2?) DotA evt ander spill folk på HW-rekka liker men lurer da først hvem som evt kunne ha hjulpet til å organisere, og bli med. blir da uoffesielt UTEN premier. kun for morro skyld. Hvordan det skal spilles MW2 og CS Source blir ENTEN 1v1 eller 2v2. mest fordi det ikke blir SÅ mange som blir med. DotA og BF:BC er ikke av klart siden jeg ikke kan dem Vote til vhordan det spilles kommer når avstemningen til hvilke spill som skal være med blir! HUSK! si ifra til din nabo om dette jo fler jo bedre (og mer arbeid til meg!) Endret 8. mai 2011 av JuletreDuden Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Jeg kunne tenkt meg å være med på for eksempel StarCraft, men det er kanskje ikke så mange her som spiller det. Kunne forsåvidt også hjulpet til med organiseringen, men bare om jeg skulle spille selv. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Jeg kunne tenkt meg å være med på for eksempel StarCraft, men det er kanskje ikke så mange her som spiller det. Kunne forsåvidt også hjulpet til med organiseringen, men bare om jeg skulle spille selv. kunne blitt fett med Starcraft men skulle gjerne sett hvordan folka liker ideen først ^^ Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Jeg kan være med på andre ting også, men jeg er ikke spesielt stødig CoD eller BFBC2 ennå. CS 1.6 spilte jeg i dag for første gang på tre-fire år, men skillza er ikke helt forduftet, bare nesten. Lenke til kommentar
(PiD) EiRiCH Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Blir med på intern 2v2 i MW2. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 ser dårlig ut.. 5 som har lyst <.< Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Counter Strike Source, kanskje 1.6 som jeg kun har spilt i noen få timer.. : / Lenke til kommentar
privinius Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Jeg er med på alt! (Av spill, that is) Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 hmm, eneste jeg spiller er tf2... Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 ser dårlig ut.. 5 som har lyst <.< Blir gjerne med på litt Modern Warfare, sikkert flere ved siden av meg som blir med også Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 BFBC2 kunne vært nice Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 BFBC2 kunne vært nice hallo nabo kunne det godt men trenger noen som kan spille og evt sette opp server. ser dårlig ut.. 5 som har lyst <.< Blir gjerne med på litt Modern Warfare, sikkert flere ved siden av meg som blir med også bare si det videre. jo fler jo bedre! Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 BFBC2 kunne vært nice hallo nabo kunne det godt men trenger noen som kan spille og evt sette opp server. ser dårlig ut.. 5 som har lyst <.< Blir gjerne med på litt Modern Warfare, sikkert flere ved siden av meg som blir med også bare si det videre. jo fler jo bedre! Har BF:BC óg, så vet dere det Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) CS eller CSS er kanskje enklest å skaffe server til da Endret 3. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 CS elelr CSS er kanskje enklest å skaffe server til da 1.6 er vell lettest. men jaja. tar å lager pool om vhilke spill da ^^ Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Men MW2 FFA, 2vs2, eller noe liknende hørest bra ut, og en squad rush på Bad Company 2 er heller ingen dum idé Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 CS elelr CSS er kanskje enklest å skaffe server til da 1.6 er vell lettest. men jaja. tar å lager pool om vhilke spill da ^^ Er ikke vanskelig å sette opp en liten dedikert server i CSS heller Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Men MW2 FFA, 2vs2, eller noe liknende hørest bra ut, og en squad rush på Bad Company 2 er heller ingen dum idé siden vi ahr faktisk litt sånn dårlig tid vis det skal være idag. så tar vi ikke med all verdens spill ^^ Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Men MW2 FFA, 2vs2, eller noe liknende hørest bra ut, og en squad rush på Bad Company 2 er heller ingen dum idé siden vi ahr faktisk litt sånn dårlig tid vis det skal være idag. så tar vi ikke med all verdens spill ^^ Nei, lett skal det ikke være Men VISS det blir noe som har med MW2 å gjøre, er jeg med Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Bare testa ut Source Dedicated Server (til CSS) nå... IP: 89.22.66.39:27015 Gidder noen teste om den funker? Endret 3. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå