Gjest gutt_13 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hei Da jeg begynte i 8. klasse, ble jeg veldig godt kjent med ei jente. Vi ble veldig gode venner, og jeg fikk veldig fort følelser for denne jenta.. Jeg sa det til henne på msn, jeg husker ikke reaksjonen hennes akkurat nå. Vi ble da "sammen" litt etter jul, hun spurte meg, men hun slo opp på nyttårsaften, jeg ble helt knust nårr hun sa det. Jeg er fortsatt kjempe forelska i denne jenta, hun vet det godt. Nå for litt siden spurte hun meg igjen, jeg svarte selfølgelig ja, og jeg håpet jo på att det kunne bli noe serriøst denne gangen.. men der tok jeg feil, for på skolen 2 dager etterpå så slår hun faen me opp (sorry for språkbruket). Jeg ble helt knust da, jeg spurte læreren vår om jeg kunne dra hjem, jeg sa bare att jeg hadde vondt i hodet (noe som jeg hadde).. Jeg tenkte att jeg skulle slutte å like henne, jeg tvilet på att det blir noe mellom oss uansett, men jeg greier det ikke.. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på denne jenta, hun er den eneste jenta jeg tenker på. Jeg har veldi lyst til å bli sammen med denne jenta, så er det noen som har noen forslag om hva jeg skal jøre? Håper på svar. Hilsen Gutt 13. Btw hun jenta er 13 år. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg ville prøvd å glemme henne. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 13 år..?? den siste gongen kunne høres ut som ein typisk planlagt mellom vennene opplegg. Glem jenta og heller tenk på alle dei andre som venter der ute på deg Lenke til kommentar
Knife Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Hun har såret deg to ganger, hvorfor gidder du? Slik du skriver at hun slår opp to dager etter at dere ble sammen viser jo hvor lite respekt og hvor umoden hun er. Hun tenkte helt sikkert ikke sikkelig før hun ble sammen med deg. Jeg er i en samme situasjon selv. Jeg vet hvor vanskelig det er å glemme henne, men det kommer seg over tid. Vær ute med venner, driv på med noe du liker og ta tiden som hjelp! Minner om de tidene på barneskolen der folk var samen i 1 time og slo opp Endret 3. april 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Gjest blabla haha Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det er ikke lett å glemme sånn med det første . Men du må bare ikke vise at du er heelt på tuppa etter henne . Prøv flørt litt med andre jenter, kanskje du finner deg en ny flamme ..Prøv å gjør henne litt små sjalu .. Vi jenter er generelt veldig rare med sånt .. det pleier å funke .. Dette gjeller på msn også, ikke si hei til henne før hun sier hei til deg .. ja , litt sånn basic som kan kanskje funke . Viser hun 0 interesse, ville jeg prøvd å glemme henne , sånn som alle de andre her sier Lenke til kommentar
Gjest gutt_13 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Takk for alle svar Jeg har nå funnet ut att den siste gangen var bare for å få meg til å slutte å like henne :'( Jeg prøver å gi henne opp, og det klarer jeg veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå