abcde Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hei. Er det noen forskjell på tv ut, dvd, divx avspilling på kortene i denne serien, eller er det bare 3d ytelsen som skiller kortene fra hverandre? Tenkte å skaffe meg et radeon 9000 kort med 64 mb minne. Dette skal brukes i en htpc. Har dette like god kvalitet som 9500 etc? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Den eneste forskjellen jeg kan tenke meg måtte så være oppløsningen du får på tven om ikke alle viser 1024*768 da, ellers skulle det ikke være noe særlig store forskjellen på tv-ut nei. Lenke til kommentar
Cueball Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hei! Du kan få 1024x768 på TV'n med 9000 serien også. Tror ikke det er noen signifikant kvalitetsforskjell på kortene mhp TV-ut Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Den store forskjellen ligger vel i spillene du spiller på pc`n og ikke "kvaliteten" på tv-ut funksjonen :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå