ocvmelbye Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hei! Når jeg bruker shutdown kommandoen i cmd får jeg opp dette bildet: Noen som vet hvorfor? Gjør jeg noe galt? Jeg gjør jo akkurat det samme på min stasjonære pc.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Du har ikke med parameteret -i ( som i initiate ). Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Du har ikke med parameteret -i ( som i initiate ). Skal prøve det etterpå, men jeg trenger ikke dette i xp eller win 7. Hvorfor må jeg det i vista da? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Trodde man alltid trengte starteparameteret, jeg da. Blir vel shutdown -i -t 3600 for 10 minutter til shutdown. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Problemet er vel at du bruker dash/bindestrek/minus i stedet for slash. Altså at bokstavene er switcher og ikke argumenter dersom jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå