Andey- Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Tenkte å utvide kabinettet med én vifte m/LED. På kabinettet er det en on/off bryter på I/O-panelet som går til front-viften. Har lyst å bruke denne bryteren til LED-vifte 2 også. Naturligvis må jeg vel da splitte LED-kabelen som er 2-pin. Så da på denne. Vil det fungere å bruke den og koble til 2stk LED-vifter? For meg virker det naturlig, men er absolutt ingen 'god kjenner' på dette område. Om kabelen fungerer, lurer jeg også på om det er noe sted i Norge jeg kan få kjøpt en slik kabel? Fint med tilbakemelding På forhånd takk! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Skal vel funke den. Men det enkleste er vel å bare lodde det sammen selv ;P Det blir vel noe slikt: Endret 2. april 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Takk for VELDIG raskt svar ! En god løsning, men nå har jeg hverken loddeutstyr eller særlig lyst til å ta på meg noe som er utenfor min kompetanse, hehe. Lurer fortsatt på om noen vet hvor jeg kan få tak i en 2-pin splitter? På forhånd takk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå