Eagl-force Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 hei^^ Holder på og koble opp pcen, men lurer på dette me av og på knappen til hovedkorte. Noen som vet vilket ledinger som skal kor? har bilde av pinene det skal på, og bilde av kontakten te brytern, hdd lampa og power lampa. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvis du vet hvilke ledninger som er hva, så er det vel ikke værre enn å koble de dit de skal? Lenke til kommentar
Eagl-force Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Er ganske blank på dette me pc da Men passer den kontakten rett inn noen plass? eller må jeg ta og splitte og lodde på nye kontakter? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Det varierer fra hovedkort til hovedkort hvordan det skal kobles, men det enkleste er vel å se i brukermanualen til hovedkortet. Men den kontakten på det øverste bildet har jeg aldri vært borti før. De burde ha vært løse, da ingen hovedkort er like Endret 2. april 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 fantastisk dårlig bilde øverst, men det ser ut som om det kanskje er mulig å fjerne ett og ett par med ledninger fra hele kontakten. Er det mulig eller? Fantastisk dårlig bilde øverst. Det ser litt ut som om du kan fjerne alle parene med ledninger fra kontakte, stemmer det? Altså at det bare er ta ut ett og ett par fra kontakten øverst. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 For meg ser det ut til at du bruker et kabinett fra en "ferdigpc leverandør"? Type HP/Compaq, Dell, Asus osv? I så tilfelle så er det enkelte som bruker egne sære kontakttyper for å koble brytere/lys til på hovedkortet(som såklart er tilpasset). Om dette er tilfellet så må du til med å finne ut av hvilke ledninger som brukes til hva, for så å manuelt koble disse opp ledning for ledning. Lenke til kommentar
Eagl-force Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 er nok hp sin ferdi ja eigentleg trenger jeg bare av og på knappen til og begyne me, men skal det gå ann og dra ut di pluggene av kontakten, og plassere rundt på korte? Lenke til kommentar
Eagl-force Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Ser dette rett ut? (vet det er dårlig bilde, men du ser va som står og det) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ja det stemmer. Husk riktig polaritet da, ellers så smeller det Lenke til kommentar
Eagl-force Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Ah konge Er det vikti me rikti polaritet på av/på knappen også? Den skal jo bare slutte en krets så skjønner ikke at det skal vere noe problem, men LED lampene er nå enkle og sjekke polaritet på ^^ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Av/på knappen er jo bare en impulsbryter så der er det ett fett Lenke til kommentar
Eagl-force Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 hehe ok! mange takk for svar!! hjelpet meg mye ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå