Gå til innhold

Bokhyllehøytaler med bra bass?

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter et par såkalte bokhyllehøytalere (små høytalere/Satelitthøyttalere) som har bra bass. Helst ikke over 1000Kr for paret..om de koster 500Kr er jo bra det!

Jeg snakker ikke om at de skal riste huset, men at de klarer å levere litt opplevelse enn bare diskant.

Noen anbafalinger på høytalere, eller websider med bra utvalg?

Setter pris på hjelp.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ekstremt fornøyd med disse. Veldig mye lyd i forhold til størrelsen (og prisen). Har fått flere naboklager etter å "bare" ha brukt disse istedet for stereoanlegget på nachspiel... På bildet hos komplett er de forresten uten de sorte stoffdekslene som følger med, hvis utseendet skremt deg litt...

Lenke til kommentar

Hm, men er ikke det PC høytalere? Med andre ord har fast montert kabel og benytter jackplugg å koble opp med? Regner med det er sånn de er siden dem har Integrert lyd forsterker.

Jeg skal benytte disse til en receiver og må ha "vanlige" kabler siden den har slike skruer som du fester kabelen til.

EDIT:

Fant disse Patos Basic 110, var grei pris. Men da jeg gikk til leveradørens sider står det at de skal koste 2200Kr, mens komplett selger de for 500Kr!!?!? Eh, hva i alle dager?

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...