takk Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hei Noen som kan hjelpe meg å hente ut bakgrunnen på hjemmesiden vår www.oljebasen.no? Ser for meg at dette er en enkle sak for de som kan html. Bakgrunnen er noen "krusseduller" som vi skal bruke på en plakat. Alt utenom "krussedullene" må være helt hvitt. Om det er noen som kan hjelpe med dette kan dere sende bildet/bakgrunnen på [email protected] På forhånd tusen takk til du som kan se på dette;-) Lenke til kommentar
Teig Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Edit: se bort fra dette innlegget. Leste førstepost dårlig. Endret 2. april 2010 av hakhag Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 http://www.oljebasen.no/gfx/bodyBG.jpg der er linken til bakgrunnen, men du må bruke photoshop eller noe for å erstatte den gråe bakgrunnen med hvitt. har ikke photoshop på denne maskinen men kan se på det senere =) Lenke til kommentar
takk Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Flott. Tusen takk;-) Ja om du får mulighet til å erstatte den grå bakgrunnen med hvit setter jeg pris på det? Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 har ikke photoshop på denne maskinen men kan se på det senere =) Hadde noen minutter, så jeg stjal oppgaven din Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 har ikke photoshop på denne maskinen men kan se på det senere =) Hadde noen minutter, så jeg stjal oppgaven din Du er tilgitt Lenke til kommentar
takk Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 har ikke photoshop på denne maskinen men kan se på det senere =) Hadde noen minutter, så jeg stjal oppgaven din Tusen takk;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå