Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Får ikke koblet til trådløst mer

Anbefalte innlegg

Igår gjorde jeg masse instillinger på nettverket. Så nå får jeg ikke lenger koblet til trådløst, vet noen hva feilen kan være? har alltid kunnet logge på trådløst, men det går ikke lenger, er det noen som tror de vet hva det kan være?

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig du har på trykket feil og blokkert IP addresser isteden for å tillate de?

Skjult SSID?

Forandret passord?

Forandre påloggings protocol?

Er vanskelig å si når du har gått inn og rotet på alt. Hvorfor ikke bare reset alt til default. Du bør aldri gå inn og justere på masse om gangen, men heller en ting om gangen.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Mulig du har på trykket feil og blokkert IP addresser isteden for å tillate de?

Skjult SSID?

Forandret passord?

Forandre påloggings protocol?

Er vanskelig å si når du har gått inn og rotet på alt. Hvorfor ikke bare reset alt til default. Du bør aldri gå inn og justere på masse om gangen, men heller en ting om gangen.

Hvordan gjør man det da? :p

Lenke til kommentar

Av og til er det et "default" knapp på de diverse fanene, eller på start siden til routeren.

Ellers så skal det være et reset knapp på selve routeren. Som regel er den i nærheten av der strømmen er plugget i. Du må ta ut kontakten osv, og holde reset knappen inn i ca30 sekunder.

Ikke glem at etter du har gjort det er også passordet tilbake til default/admin, dette må du skifte på med en gang.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Av og til er det et "default" knapp på de diverse fanene, eller på start siden til routeren.

Ellers så skal det være et reset knapp på selve routeren. Som regel er den i nærheten av der strømmen er plugget i. Du må ta ut kontakten osv, og holde reset knappen inn i ca30 sekunder.

Ikke glem at etter du har gjort det er også passordet tilbake til default/admin, dette må du skifte på med en gang.

Reset knappen satt på ruteren, men hvordan skifter jeg passord og sånn? må jeg ha cd osv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...