AndersT2 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg vet at det fungerer, men husker ikke hva han som gjorde det gjorde, dette var vel 7 år siden jeg så. Jeg har en liste i en Word-fil (Egentlig en gammel Work-fil fra Window 3.11, som jeg nettopp lagret som word dokument) Denne har ett nummer og en navn som jeg trenger å få gjort om til 2 celler i ett excell dokument slik at jeg lettere kan endre nummerene til riktig, da de er feil i original dokumentet. Liten er slik 1 | Bean 2 | The Client 3 | Maverick 4 | Outbreak 5 | As Good as it Gets 6 | U-Turn 8 | The Sting | er det jeg brukte som skille når jeg lagde dokumentet i sin tid. Denne kan jeg enkelt fjerne. Som dere ser så mangler 7, og slike er det mange av nedover i listen som totalt er på nesten 1400 linjer. Så det vil være ekstremt mye enklere å få dette til å funke som excel fil, enn å omgjøre alle talene manuelt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 har desverre ikke mulighet til å lage en veldig detaljert forklaring, men om du går på verktøy -> importer data, så kan du velge at | skal være data-skille-tegn. da kommer 1 og Bean i hver sin celle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå