Veltins Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Hva liker du? HVIS DETTE ER FEIL STED Å LAGE EN SÅNT HER EMNE, please flytt det Kan dere se en poll :S ? Lenke til kommentar
Theavondtiknea Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Hei det er meg, thea vk (vondtiknea (knesykdom(he-he))) Jo, nå skal du høre Veltins, artig tråd forresten, må beherske meg for ikke å spamme den. Jeg er en ganske averich dame. Jeg er sånn omtremt som deg i alder. Jeg liker veldig godt skinhead, siden det er det mest natursllig(det Gud skapte oss med) Men jeg fårstår at alle ikke liker skalla, så jeg gir min tillagte mening ved som et vedlegg. her kommer det: Jeg liker skulderlengde, men ikke kortere enn øra, da ser man skalla ut. HVis man absolutt med hue og rævva er sinnsykt oppsatt av langt hår er det VESENTLIG å ha hår som er lenger ann puppa og kortere enn rævva. Men ikke alle er det så hvis man ikke er det, og vil abso hersens lutt ha kort (kjerring) hår syns jeg det er veldig BETYDELIG å ha lengde som tilsvarer en fingersbredde eller en amerikansk inch eller foot eller i verste tenkelige fall en yard. Men det er meg da. Håper du hår hatt en lang og glansfull dag, og kanskje det blir fullmåne i kveld if you dare to be that bold!! Kyss klem kyss kleem Thea VK (se intro for utdypning) Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Veltins kan du formulere spørsmålet ditt litt bedre ? Og ikke bruk caps i tråden. Det ser bare useriøst ut og tror ikke admins er så veldig fornøyd at folk bruker det. Bare et tips. Er det snakk om hva jeg liker å se på det motsatte kjønn eller hva jeg liker selv å ha? Motsatte kjønn: Hater kort hår. Må ha litt lengde på det, liker oppsatt hår egentlig. Meg selv: Akkurat nå har jeg kanskje kort hår pga militæret. Ikke stor fan akkurat. Liker å ha noe å style. Men skal heller ikke være forbi nakke. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Tråden ble noen poster kortere. Diskutert sak, ikke person, og hold dere til topic. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir P.S. Tråden blir antagelig flyttet. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Har ryddet litt opp i tråden Først og fremst fjernet off topic og unødvendige innlegg. Har man noe å si direkte til en bruker kan PM benyttes. Vil man fortelle at noe kanskje ikke er helt i tråd med reglene gjelder det samme, eventuelt kan man rapportere og dermed kommer vi og ordner opp. Det gjelder forøvrig også når man er i tvil angående hvor en tråd skal postes og hvis man ønsker hjelp til å sette opp en poll. Ønske om utdypning og forbedret formulering er derimot helt greit. Har man tilbakemeldinger på dette så send meg en PM, ikke ta det i tråden Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) På menn eller kvinner? Hos kvinner liker jeg langt hår, nesten ingen unntak. Hos menn kommer det an på hodeform og hårtype, men det ser gjerne dumt ut om håret er lengre enn halvlangt i de fleste tilfellene. Altså, når ørene dekkes er gjerne på tide å si stopp om man liker det med litt lengde. Endret 3. april 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 jeg liker gutter med halvlangt hår. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Enig med stoop kid, synes de færreste gutter kler hår som dekker ørene. Endret 8. april 2010 av Overdox Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Jeg har bestemt meg for å spare til langt hår, for første gang. Er godt på vei, og har nå lenger hår enn jeg noen gang har hatt. Senest for en uke siden på fest ga en jente meg ros for pent hår. Så jeg må gjøre noe riktig. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) g Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå