Gå til innhold

Hvilken hår lengde liker DU?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei det er meg, thea vk (vondtiknea (knesykdom(he-he)))

Jo, nå skal du høre Veltins, artig tråd forresten, må beherske meg for ikke å spamme den.

Jeg er en ganske averich dame. Jeg er sånn omtremt som deg i alder.

Jeg liker veldig godt skinhead, siden det er det mest natursllig(det Gud skapte oss med)

Men jeg fårstår at alle ikke liker skalla, så jeg gir min tillagte mening ved som et vedlegg. her kommer det:

Jeg liker skulderlengde, men ikke kortere enn øra, da ser man skalla ut. HVis man absolutt med hue og rævva er sinnsykt oppsatt av langt hår er det VESENTLIG å ha hår som er lenger ann puppa og kortere enn rævva. Men ikke alle er det så hvis man ikke er det, og vil abso hersens lutt ha kort (kjerring) hår syns jeg det er veldig BETYDELIG å ha lengde som tilsvarer en fingersbredde eller en amerikansk inch eller foot eller i verste tenkelige fall en yard. Men det er meg da.

Håper du hår hatt en lang og glansfull dag, og kanskje det blir fullmåne i kveld if you dare to be that bold!!

Kyss klem kyss kleem

Thea VK (se intro for utdypning)

Lenke til kommentar

Veltins kan du formulere spørsmålet ditt litt bedre ? Og ikke bruk caps i tråden. Det ser bare useriøst ut og tror ikke admins er så veldig fornøyd at folk bruker det. Bare et tips.

Er det snakk om hva jeg liker å se på det motsatte kjønn eller hva jeg liker selv å ha?

Motsatte kjønn: Hater kort hår. Må ha litt lengde på det, liker oppsatt hår egentlig.

Meg selv: Akkurat nå har jeg kanskje kort hår pga militæret. Ikke stor fan akkurat. Liker å ha noe å style. Men skal heller ikke være forbi nakke.

Lenke til kommentar

Har ryddet litt opp i tråden :)

Først og fremst fjernet off topic og unødvendige innlegg. Har man noe å si direkte til en bruker kan PM benyttes. Vil man fortelle at noe kanskje ikke er helt i tråd med reglene gjelder det samme, eventuelt kan man rapportere og dermed kommer vi og ordner opp. Det gjelder forøvrig også når man er i tvil angående hvor en tråd skal postes og hvis man ønsker hjelp til å sette opp en poll.

Ønske om utdypning og forbedret formulering er derimot helt greit.

Har man tilbakemeldinger på dette så send meg en PM, ikke ta det i tråden ;)

Lenke til kommentar

På menn eller kvinner?

Hos kvinner liker jeg langt hår, nesten ingen unntak.

Hos menn kommer det an på hodeform og hårtype, men det ser gjerne dumt ut om håret er lengre enn halvlangt i de fleste tilfellene. Altså, når ørene dekkes er gjerne på tide å si stopp om man liker det med litt lengde.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...