Gå til innhold

PL: 03.04.10 Arsenal - Wolverhampton

Urmaker

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+13412342564

Som sikkert eneste Wolves fan på siden er jeg skuffa, så nære mot en så godt lag. Kan trøste meg med at det var fortjent. :(

Neida, det er en til her! Kjipt at det skulle glippe i siste minutt :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sikkert eneste Wolves fan på siden er jeg skuffa, så nære mot en så godt lag. Kan trøste meg med at det var fortjent. :(

Wolverhampton rykker ikke ned, så det utgjør ikke all verden tabellmessig, men selvfølgelig er det surt som supporter å få et mål i fleisen på overtid. Trøst dere med at dere holder med en stolt klubb med historie som har noe å gjøre i PL.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Forstår godt at det er kjipt for dere å miste poenget 4 minutter på overtid, men det var så viktig at vi tok alle tre poengene i nettopp denne kampen for at håpet om PL-gull skulle leve videre.

Ser den, ser heller Arsenal enn mye annet på toppen uansett :)

Wolverhampton rykker ikke ned, så det utgjør ikke all verden tabellmessig, men selvfølgelig er det surt som supporter å få et mål i fleisen på overtid. Trøst dere med at dere holder med en stolt klubb med historie som har noe å gjøre i PL.

Får håpe du får rett :)

Lenke til kommentar

Det ene poenget er kanskje ikke så viktig. Men er redd for at det blir en psykisk knekk som kan gjøre at flere poeng blir tapt i fremtiden. Men ønsker Arsenal lykke til i kampen om gull. Heller dere enn Chelsea og United(grøss).

Lenke til kommentar

Målet til Bendtner utløste ubeskrivelig glede her også! Som noen sa tidligere så var ikke den kampen god for helsa!

Utrolig at vi ikke fant nettmaskene før og at man rota til 4v1 på slutten, men når alt kommer til alt så bryr jeg meg ikke om det. Det er alltid greit å cruise med 3-0 osv., men man husker best de kampene når man sitter som et nervevrak helt til siste minutt!!

Røde kortet var litt strengt etter min mening, men det var ikke helt galt å gi det heller.

Lenke til kommentar

Når jeg ser på det fra en side så var ikke taklingen SÅ stygg at man kunne få direkte rødt, men på en annen side så mener jeg at Rosicky hadde foten sin på samme sted ganske lenge og taklingen kom "siktet inn" på hans fot. Dermed konkluderte jeg også med det at kortet var helt greit ;)

EDIT: "siktet inn" blir kanskje litt feil, men ettersom TR7 hadde foten sin på samme sted ganske lenge så skal det godt gjøres å ikke unngå såpass hard kontakt som det ble.

Endret av E.C.
Lenke til kommentar

Klart rødt kort etter min mening. Kunne blitt en stygg skade, det der, og han treffer ikke ballen litt en gang. Som det står i beskrivelsen av videoen så står foten til Rosicky plantet i ro på bakken før den blir taklet grisehardt av Henry. Stygt og rødt kort. Den med Walcott er latterlig. Kvalmende.

Lenke til kommentar

Klart rødt kort etter min mening. Kunne blitt en stygg skade, det der, og han treffer ikke ballen litt en gang. Som det står i beskrivelsen av videoen så står foten til Rosicky plantet i ro på bakken før den blir taklet grisehardt av Henry. Stygt og rødt kort. Den med Walcott er latterlig. Kvalmende.

Enig. vanvittig stygg og unødvendig takling. Helt fortjent rødt. Beinet til Rosicky kunne fort røket der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...