Atald Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Resten av kampene må nok vinnes for å ha noen som helst sjanse, men det er fortsatt mulig. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 @Gore/Proffeseur: om ikke Traoré er skadet ser jeg ingen grunn til å bruke Silvestre på backen hjemme mot Wolves. Med Sagna, Eboué, Song og Denílson på banen har vi et godt balansert lag fra før. Kan også argumentere slik at Silvestre er bedre defensivt enn Clichy, og etter den logikken burde da Silvestre være fast? Men siden Traoré ikke er i troppen går jeg ut i fra at han er skadet. Har ikke sagt at jeg foretrekker Silvestre foran Traore, men som sagt er han det tryggeste valget når det gjelder det defensive. Og jeg vil påstå at Clichy er tryggere defensivt enn Silvestre i den posisjonen. Det kreves fart og arbeidsinnsats for å kunne holde følge med vingene, som ofte er raske. Traore har farten, men han mangler taklingsstyrke og posisjonering. Jeg ble forresten sendt hjem fra jobben siden det var så lite å gjøre, så nå får jeg faktisk sett kampen! Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Rosicky i midten!!!! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Vinn i dag, vær så snill. Takk. Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) VG spår denne oppstillingen: Arsenal: Almunia, Sagna, Campbell, Vermaelen, Silvestre, Eboue, Song, Denilson, Walcott, Eduardo, Rosicky Benken: Fabianski, Diaby, Nasri, Vela, Clichy, Eastmond, Bendtner Har personlig mer troa på Bendtner på topp, vi får se. Endret 3. april 2010 av kleivbo Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Den elleveren er allerede annonsert på Arsenal.com. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 VG "spår"... lol LYKKE TIL A! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Fabregas inn på krykker, ikke noe morsomt syn Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Vg "spår" forresten enda en start for Wilshere! Gode nyheter. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Kom igjen da. Prøv å ta litt tak i kampen fra starten av. Og hva faen er det Walcott? VÅKNE! Endret 3. april 2010 av Atald Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Dobbeltpost Endret 3. april 2010 av Atald Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Walcott blir farlig i dag. Bra å se han i slaget fra start istedet for at han kommer inn som katalysator i sluttminuttene Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Slik Walcott spiller om dagen synes jeg er veldig moro. Godt å se han begynner å få tilbake selvtilliten. Vi må vinne idag, og det tror jeg vi gjør også. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 For de som ønsker å støtte seg på statistikker: Arsenal under Wenger har vunnet alle oppgjør mot Wolves. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Edit: sorry Endret 3. april 2010 av Rosicky_Gunner Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 åå herregud for en bom av eduardo.. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 EDUARDO HVA I HELVETE?!??!?! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 *facepalm* Skjerp deg, Eduardo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå