Urmaker Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) 3.april 2010 Arsenal - Wolverhampton Barclays Premier League 16:00 @ Emirates Stadium Canal+ Sport 1 Et skadepreget Arsenal har muligheten til å komme nærmere innpå tabelltoppen, når Manchester United møter Chelsea tidligere på dagen. Seier her vil naturligvis være vitalt for å henge med i tittelkampen. Håper på denne startoppstillingen: Manuel Almunia Emmanuel Eboue - Sol Campbell - Thomas Vermaelen - Gael Clichy Samir Nasri - Alexandre Song - Abou Diaby Theo Walcott - Nicklas Bendtner - Tomas Rosicky Man to watch: Samir Nasri Resultat-tips: 4-1 Endret 3. april 2010 av Urmaker Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Er faktisk veldig nervøs foran kampen i morgen, selv om jeg er ganske sikker på at vi vinner. Vi har en hel haug med skader, men Wolves er et lag som må slås. Tipper Campbell blir spart og at Song spiller midtstopper. Manuel Almunia Emmanuel Eboue - Alex Song - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy Samir Nasri - Denilson - Abou Diaby Theo Walcott - Nicklas Bendtner - Eduardo da Silva 2-0, Dudu og Bendtner. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Hvor er Rosicky om dagen? Resultattips: 4-1 Man to watch - Samir Nasri! Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Takk Urmaker! Rosicky fikk ikke sjansen til å spille mot Barca pga skaden til Arshavin (Wenger måtte erstatte Shava med noen som kan løpe fort, altså Eboue\Walcott) men han startet kampen mot Birmingham og spilte ganske bra og effektivt. Endret 2. april 2010 av Rosicky_Gunner Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Edit: oops, skal flytte dette til rosicky-tråden Endret 2. april 2010 av Rosicky_Gunner Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Håper Eduardo kan få spille litt snart. Han er bedre enn Bendtner, uansett om Bendtner er i superform eller ikke. Håper Eduardo får minst 20 minutter denne gangen. Endret 2. april 2010 av Kikkirikki Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Eduardo har verken fysikken eller høyden til å være en trussel i lufta, noe som er obligatorisk for en midtspiss i vår formasjon. Bendtner tar nok den rollen, men jeg tror Eduardo kunne ha gjort en svært god jobb på venstrekanten. Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Ja, jeg vile brukt han isteden for Arshavin. Dudu er faktisk ganske god hodespiller, han har jo scoret mange fine mål med hodet, både får arsenal og kroatia. Endret 2. april 2010 av Kikkirikki Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ja, han er god til å heade, men som sagt mangler han fysikken og høyden. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Mine innlegg. Dette blir bra. 3-0. Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 jepp, helt enig. Han virker ganske redd for dueller nå, etter den grusomme taklingen fra Taylor. Han virker litt "ballerina"-aktig. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Dette er forresten ENDA en Arsenal-kamp jeg går glipp av på grunn av jobb... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Nasri, Eduardo og Walcott må starte denne kampen. Resten er egentlig /care for meg så lenge de ikke er junior spillere. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 kosn tv-kanal går denne på? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Står i førsteposten nå. Canal + sport 1. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Manuel Almunia Bacary Sagna - Sol Campbell - Thomas Vermaelen - Mikaël Silvestre Tomas Rosicky - Alexandre Song - Denílson Theo Walcott - Eduardo - Emmanuel Eboué Subs: Lukasz Fabianski, Gaël Clichy, Craig Eastmond, Abou Diaby, Samir Nasri, Carlos Vela, Nicklas Bendtner Veldig merkelig lag, ikke noe jeg ville se i det hele tatt. Hvor er Traoré? Tror vi kommer til å slite litt i dag. På den andre siden er det positivt at Eduardo får kamptrening, mens Bendtner får seg en liten pause. Rosicky i midten kan også bli snax. Endret 3. april 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Merkelig lag, men jeg liker det. Silvestre er mye tryggere defensivt enn Traore, men jeg kan ikke se for meg at han kan bidra med mye offensivt. Savner Nasri. Håper Eduardo gjør sakene sine bra. Tipper vi vinner 3-1, målene kommer fra Eduardo, Walcott og Vermaelen. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er det laget bekreftet, eller det bare troppen som er det enda? Slett ikke sikker på jeg liker de valgene. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er tatt fra BBC. @Gore/Proffeseur: om ikke Traoré er skadet ser jeg ingen grunn til å bruke Silvestre på backen hjemme mot Wolves. Med Sagna, Eboué, Song og Denílson på banen har vi et godt balansert lag fra før. Kan også argumentere slik at Silvestre er bedre defensivt enn Clichy, og etter den logikken burde da Silvestre være fast? Men siden Traoré ikke er i troppen går jeg ut i fra at han er skadet. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Chelsea seier i dag. Taper vi denne kampen er vi ute av kampen om gullet. Tviler på at vi klarer og hente inn en ny stor luke igjen så seint i sesongen og med så mange nøkkelspillere ute! Gleder meg til kamp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå