flory Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Noen som har erfaringer/meninger om telt fra Vango? http://www.vango.co.uk/ takker for svar Lenke til kommentar
Theavondtiknea Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jo, nå skal du høre enten du vil eller vil.. he-he Jeg prøvde detta telte fra Vango forrige sommer i fjor. Jeg ble klissvåt, og klam, og det kom masse insekter, men man kan kansje ikke anklage telte for det heller da he-h, kansje ikke seg selv heller, men hvem skal vi anklage da? Gud?? Spør du meg er detta et åndelig spørsmål mer enn et praktisk fråga. Er det etisk korrekt å velge Vango? What Would Jesus Do??? Jeg tror Jesus heller ville bodd i lavo. Men det er noe jeg tror. Men du ville kanskje ikke høre det religiøse glaneretning, og til deg vil jeg si at Vango er OK telt hvis du har et telt utapå.. Dette er en løsning for de som har lite penger og dermed er sjebnebestemt til å velge Vango (Stakkars mennesker) Ha en Gud dag!!! (Eller natt he-h) Lenke til kommentar
flory Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Jo, nå skal du høre enten du vil eller vil.. he-he Jeg prøvde detta telte fra Vango forrige sommer i fjor. Jeg ble klissvåt, og klam, og det kom masse insekter, men man kan kansje ikke anklage telte for det heller da he-h, kansje ikke seg selv heller, men hvem skal vi anklage da? Gud?? Spør du meg er detta et åndelig spørsmål mer enn et praktisk fråga. Er det etisk korrekt å velge Vango? What Would Jesus Do??? Jeg tror Jesus heller ville bodd i lavo. Men det er noe jeg tror. Men du ville kanskje ikke høre det religiøse glaneretning, og til deg vil jeg si at Vango er OK telt hvis du har et telt utapå.. Dette er en løsning for de som har lite penger og dermed er sjebnebestemt til å velge Vango (Stakkars mennesker) Ha en Gud dag!!! (Eller natt he-h) Så selv om de fleste har tapede sømmer og god vannsøyletrykk lekker de som en sil? Er ikke veldig keen på å bruke 3-4000 på et telt som gjerne bare brukes 3-4 ganger i året. men teltet skal ver lett OG vanntett. Bør jeg da styre unna Vago og heller se på bruktmarkedet? Lenke til kommentar
Petter Sprett Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jo, nå skal du høre enten du vil eller vil.. he-he Jeg prøvde detta telte fra Vango forrige sommer i fjor. Jeg ble klissvåt, og klam, og det kom masse insekter, men man kan kansje ikke anklage telte for det heller da he-h, kansje ikke seg selv heller, men hvem skal vi anklage da? Gud?? Spør du meg er detta et åndelig spørsmål mer enn et praktisk fråga. Er det etisk korrekt å velge Vango? What Would Jesus Do??? Jeg tror Jesus heller ville bodd i lavo. Men det er noe jeg tror. Men du ville kanskje ikke høre det religiøse glaneretning, og til deg vil jeg si at Vango er OK telt hvis du har et telt utapå.. Dette er en løsning for de som har lite penger og dermed er sjebnebestemt til å velge Vango (Stakkars mennesker) Ha en Gud dag!!! (Eller natt he-h) Til Theavondtiknea: Som representant for Vango må jeg si at jeg ble sjokkert da jeg kom over denne tråden. Den feilinformasjonen du kommer med her er svært så dristig. Våre produkter kommer med livstidsgaranti og kvalitetssømmer håndsydd i det sør-østlige Turkmenistan. Hvis du mener ditt produkt ikke har levd opp til dine forventninger, kan du heller ta det opp med oss, og ikke legge ut slike usannheter på nett. Neste gang du velger å snakke nedlatende om våre produkter, bør du gå til anskaffelse av en YTTERST dyktig advokat, for du VIL høre fra oss. Takk Lenke til kommentar
Petter Sprett Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Når jeg tenker over det, trekker jeg tilbake trusselen om saksmål, da du kun har fremmet ditt eget synspunkt. Beklager for eventuelle heftelser mitt forrige innlegg har skapt. Lenke til kommentar
Petter Sprett Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Forresten må jeg komme med en liten rettelse: Jesus ville aldri ha bodd i Lavo. Lavo er beregnet på samer og andre lave personer, og ikke på tidenes fremste illusjonist! My man JC ville ha bodd i en Tipi sammen med Chuck Norris og Lars Monsen. Endret 8. april 2010 av Petter Sprett Lenke til kommentar
Theavondtiknea Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Når jeg tenker over det, trekker jeg tilbake trusselen om saksmål, da du kun har fremmet ditt eget synspunkt. Beklager for eventuelle heftelser mitt forrige innlegg har skapt. Hei Sprett! Tenk før du snakker, og iallefall før du SKRIVER! I Norge har vi nemlig noe som heter ytringsfrihet, Paragraf 100 i Grunnloven sjæl. Vil du kanskje at jeg skal saksøke deg for brudd på grunnloven? Trodde ikke det. Lenke til kommentar
flory Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 tilbake til spørsmålet mitt da. Er telt fra Vango bra i forhold til prisen? Hvordan er det med vanntetthet? Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
Theavondtiknea Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Hei, det er Thea VK ( grunet knesyknad) Jeg er full av erfaring på dette arealet eller volumet som du kanskje ville sagt. Hvis du velger å avhøre meg for min mening så kommer den her fortere enn julekvelden på kjærringa. Jeg er fast bebruker av Vango telt og i forrige fjord sommer kjøpte jeg et nytt tellt derfra. Et såkalla "Artemis 500 1/2" vil påstå at dette var et OK telt, men det var innendørs. utendørs vil jeg si at jeg gir den skår 3 av maximalt 42. kanskje 4. det som lønner seg, fant jeg inn, er at man kan kjøpe et telt til å ha utenpå! men som sagt er dette for de som har litt trangt med penger. Og det er ikke nærliggende for meg å tro at du er Fatti-Flory. Lekker som en sil, gjør det, FF! kjøss,klem,kjøss,klem Theavondtiknea Endret 7. juni 2010 av Theavondtiknea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå