Sk!ppy Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hei, Jeg er sikkert ikke den eneste, som savner fsx, det er et par uker siden jeg har sett han nå, og synes han burde komme tilbake! Noen som har sett han i det siste? Litt stusselig uten han Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 haha, fsx var litt av en type. Mener å huske at han lagde seg 3-4 nye kontoer, dog. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvis man søker på FSX på medlemslista kommer det 11 brukere som er registrert i 2010 med diverse tallsammensetninger :!: Syntes det er litt synd at troll som Jean Dietrich, FSX osv. blir bannet fra forumet, de setter jo bare farge Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ah, må nesten si at jeg savner ham litt, ja. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Hvis man søker på FSX på medlemslista kommer det 11 brukere som er registrert i 2010 med diverse tallsammensetninger :!: Syntes det er litt synd at troll som Jean Dietrich, FSX osv. blir bannet fra forumet, de setter jo bare farge FSX var bare teit og irriterende, Jean Dietrich og et par andre kan ihvertfall underholde og ikke bare irritere. Endret 4. april 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg savner Jean Dietrich. Han hadde virkelig karakter og var en glimrende forfatter. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Syntes det er litt synd at troll som Jean Dietrich, FSX osv. blir bannet fra forumet, de setter jo bare farge Uten å ta stilling til de nevnte herremenn spesielt: Troll setter "bare" farge på forumet nettopp fordi de blir bannet. Hadde de ikke blitt det hadde de blitt mange etterhvert, og det hadde langt fra vært like morsomt... Geir Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Alle forum burde ha ett, eller to forumtroll, men ikke mer. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Lurer på hvor mange ganger jeg rapporterte FSX, men admins valgte å tro at han var seriøs gang på gang :!: Men savner han haha. JEG ER IKE TROL DU R TROL Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 "ÅNEII IKKE DEG!!!!" *savne* Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Syntes det er litt synd at troll som Jean Dietrich, FSX osv. blir bannet fra forumet, de setter jo bare farge Uten å ta stilling til de nevnte herremenn spesielt: Troll setter "bare" farge på forumet nettopp fordi de blir bannet. Hadde de ikke blitt det hadde de blitt mange etterhvert, og det hadde langt fra vært like morsomt... Geir Jeg oppfattet hverken Jean Dietrich eller FSX som "onsinnede troll" som selvfølgelig bør bannes, men men.... Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Uff ja, finner ikke spillet lengre. Hadde då så ufattelig gøy å fly fra land til land i ulike fly. Long live Flight Simulator X Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Tror du missforstod jeg, vi snakker ikke om spillet Flight Simulater X, vi snakker om forumbrukeren fsx - som var en person som trollet rundt Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Var det han som skulle selge noe, også kalte han Wheelman for en misshandler eller noe? Savner han kanskje på en måte litt jeg og. Han Jean Dietrich tror jeg aldri jeg var borti. Må ha vært før min tid Endret 6. april 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Jepp, det var han! Mener å huske at Jean Dietrich var ETTER fsx, men "varte" mye kortere? Mener å huske han. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Jeg har han på MSN og kan spørre han for dere. Forresten, han presterer å skrive i nicket sitt: "1 SKJERMKORT MED 3 UTGANGER = 3 SKJERMER" Endret 6. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg